به گزارش آریاورزش ویلفردو لئون بازیکن کوبایی - لهستانی تیم پروجای ایتالیا بار دیگر از روس ها پیشنهاد بازی در لیگ این کشور را دریافت کرد.

ویلفردو لئون یکی از بهترین بازیکنان والیبال جهان محسوب می شود ، بنابراین لیست باشگاه هایی که می خواهند او را به خدمت بگیرند همیشه لیست طولانی بوده است. این بار او مورد هدف دینامو مسکو روسیه قرار گرفته است.

تیم دینامو موسکو به این بازیکن لهستانی کوبایی پیشنهاد بازی دادند،  چون اگر سَم درو بازیکن حال حاضر دینامو تا آخر این فصل با دینامو قرار داد، اگر او بخواد ینامو را ترک کند باید به فکر جایگزین مناسبی برای او باشند. بنابراین تیم دینامو احتمالا می خواهد با جذب لئون او را به جای سام درو بلژیکی که قبلا در تیم زاکسا کوژله لهستان بازی میکرد،به تیم منتقل کند.

لئون لیگ روسیه را به خوبی می شناسد. او در سال 2014 تا 2018 در تیم زنیت کازان توپ زده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این تیم بوده و از عناوین قهرمانی زیادی همراه با این تیم دفاع کرده است.

او در فصل 2018 تصمیم گرفت روسیه را ترکند و به ایتالیا و سری آ برود از این رو به  تیم پروجا نقل مکان کرد. طبق گزارش روزنامه نگار ایتالیایی ، جیان لوکا پاسینی، در روزهای اخیر علاقه زیاد دینامو مسکو  به جذب این بازیکن بسیار مطرح شده است. با این حال باید دید لئون ایتالیا را ترک می کند؟

[caption id="attachment_176899" align="aligncenter" width="1280"]ویتال هینن سرمربی پروجا ویتال هینن و ویلفردو لئون[/caption]