به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال بانوان ایران در آخرین بازی خود از مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹، با نتیجه سه بر یک مقابل چین تایپه شکست خورد.

بانوان ایران ست اول این دیدار را با نتیجه ۲۵-۲۲ پیروز شدند، اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۳-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۲-۲۵ شکست خوردند.

از آنجایی که تیم ملی ایران یکبار در مرحله اول گروهی با کره‌جنوبی همگروه بود، بنابراین این دو تیم مقابل یکدیگر بازی نخواهند کرد و همان نتیجه مرحله اول (۳-۰) محاسبه می‌شود. تایلند نیز در مرحله قبل چین تایپه را شکست داده بود. بنابراین دو تیم کره‌جنوبی و تایلند صرف نظر از بازی امروزشان مقابل یکدیگر، با دو برد به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و تیم‌های ایران و چین تایپه برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد.

در گروه دیگر نیز ژاپن قهرمان دور گذشته و چین به نیمه نهایی راه یافتند و تیم‌های اندونزی و قزاقستان باید برای مقام‌های پنجم تا هشتم مبارزه کنند.

[caption id="attachment_164609" align="aligncenter" width="1100"]شکست بانوان ایران مقابل چین تایپه در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ ایران - چین تایپه / قهرمانی بانوان آسیا ۲۰۱۹[/caption]