به گزارش آریاورزش، بیستمین دوره قهرمانی والیبال بانوان آسیا از امروز صبح با میزبان کره‌جنوبی آغاز شد. تیم ملی بانوان کشورمان در اولین بازی خود از ساعت ۹:۳۰ دقیقه به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب میزبان قدرتمند شد.

ایران با ترکیب اولیه: شبنم علی‌خانی، مائده برهانی، مونا آشفته، فرزانه مرادیان، پوران زارع و مهسا‌ کدخدا بازی را آغاز کرد. ‌ ملی‌پوشان ایران ست اول را پایاپای آغاز کردند، اما در نهایت این تیم کره بود که توانستند اختلاف امتیازات را بیشتر کند و با نتیجه ۲۵-۱۷ پیروز شد. ‌ در ست دوم نیز تیم میزبان بازی را طوفانی آغاز کرد و تعویض‌های جواد مهرگان مؤثر واقع نشد تا کره‌جنوبی این ست با نتیجه ۲۵-۹ برنده شود. ‌ در ست سوم نیز برتری با میزبان بود. هر چند که مهسا صابری تلاش کرد با سرویس‌های خود اختلاف را کمتر کند، اما در نهایت ایران این ست را نیز ۲۵-۱۴ واگذار کرد. ‌ تیم ملی بانوان ایران پس از یک روز استراحت، روز سه‌شنبه ساعت ۱۲ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. ایران در صورت پیروزی در این بازی، می‌تواند به جمع هشت تیم نهایی راه پیدا کند.

[caption id="attachment_164535" align="aligncenter" width="1080"]قهرمانی والیبال بانوان آسیا ۲۰۱۹ قهرمانی والیبال بانوان آسیا ۲۰۱۹ / ایران - کره‌جنوبی[/caption]