دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403
به گزارش آریاورزش، آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری آریاورزش در مورد وضعیت این تیم و شهر مریوان گفت: تیم راهیاب ملل برای اولین بار در تاریخ سوپر لیگ کشور به عنوان نماینده استان کردستان موفق به صعود شده است.
وی ادامه داد: تمام تلاش کادر فنی و باشگاه حفظ شاکله اصلی فصل گذشته بوده و در برخی پست‌ها اقدام به خرید و تقویت تیم با بازیکنان لیگ برتری کرده ایم و در کادر فنی نیز یک پزشک و یک آنالیزور به تیم ما اضافه شد. پزشک تیم آقای جواد پرویز از ارومیه و آنالیزور تیم آقای صادقیانی از تیم گنبد به جمع کادر فنی تیم اضافه شدند.
سرمربی تیم راهیاب مریوان در خصوص بازیکنان جذب شده توضیح داد: مهدی رنجبر (فولاد ایرانیان سیرجان)، احد رضایی (شهرداری ارومیه )، بابک امیری (پیکان)، مرصاد آقاجانی (اراک)، اشکان حق دوست ( دورنای ارومیه)، محمد آلق (شهرداری گنبد) بازیکنانی هستند که تا امروز به جمع ما اضافه شدند.
تیم راهیاب ملل قدم به قدم پیش خواهد رفت و سیاست مسئولین این باشگاه تیم داری در دوره های آینده هم خواهد بود. تیم مریوان ابتدا از زیر گروه کار خود را آغاز کرد و با صعود به دسته یک والیبال کشور در دومین سال حضور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و در سوپر لیگ کشور هم این تیم از روز اول برای حضور در جمع هشت تیم تلاش خواهد کرد.
آرش صادقیانی در مورد شهر مریوان، شرایط سخت افزاری این شهر و حمایت یا عدم حمایت نیز اینگونه ادامه داد:
مریوان شهر به نسبت کوچکی است ولی از لحاظ امکانات سخت افزاری از قبیل سالن برگزاری مسابقات یکی از استانداردترین سالن های کشور از باب ارتفاع سقف سالن، نور مناسب، امکانات گرمایشی و سرمایشی و دارای پارکینگ محیطی است.
مردم خونگرم و مهمان دوست، مسئولین استانی و شهری ورزش دوست بی شک یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این تیم در فصل گذشته بودند. حمایت پرشور تماشاگران که همیشه یاور ما بودند و خوشبختانه مسئولین نیز حمایت خوبی از ما داشتن و در روز فینال لیگ یک که در تهران برگزار میشد استاندار محترم کردستان و دو تن از نمایندگان مجلس برای تماشای دیدار و حمایت از نماینده والیبال استانشان در سالن حضور داشتند.
[caption id="attachment_160962" align="aligncenter" width="300"]راهیاب ملل مریوان راهیاب ملل مریوان-شهداب یز[/caption]