دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، چند سالی است که ستاره فراموش نشدنی قرمز و سفیدهای لهستان، ماریوژ ولازلی، از عرصه رقابتهای ملی خداحافظی کرده است؛ ولی نام وی حتی بعد از این جدایی هم از زمره ستارگان والیبال جهان خط نخورد چرا که وی با درخشش در تیم باشگاهی اسکرا همچنان بعنوان یکی از نامداران والیبال جهان شناخه می شود.

با وجود تغییر در کادر مربیگری اسکرا، در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، ماریوژ تصمیم گرفت همچنان با این باشگاه ادامه همکاری دهد.

ماریوژ ولازلی در این خصوص می‌گوید: "من خیلی خوشحالم که تمام دوران حرفه‌ای خودم را در عرصه باشگاهی در اسکرا بلچاتوف گذراندم. این باشگاه برای من اهمیت ویژه‌ای دارد و شخصا به این باشگاه وابستگی زیادی دارم. پانزدهمین سال حضور در بلچاتوف برایم خیلی خاص و حساس است به‌گونه‌ای که امیدوارم من و هم تیمی‌هایم در فصل جدید افتخارات بیشتری کسب نماییم."

قهرمان جهان, حالا با ادامه‌ی همکاری با باشگاه اسکرابلچاتوف در فصل جدید باعث خرسندی مدیر عامل این باشگاه و همینطور هواداران این تیم نیز شده است.

مدیر باشگاه اسکرابلچاتوف، آقای کناد پیچوکی درباره‌ی ولازلی گفت: "ولازلی یک بازیکن بینظیر برای این باشگاه به شمار میرود، نه فقط بدلیل نقش فوق‌العاده‌ی فردی این بازیکن در والیبال، بلکه بدلیل اعتباری که با حضور خود به نام این باشگاه بخشیده. در والیبال امروزی بسیار مشکل است که بتوان ۱۵ سال مداوم در یک باشگاه فعالیت مداوم داشت. بسیار خوشحالم که ولازلی در این تیم می‌ماند, زیرا در مدت زمان ۲۰ سالی که در بعنوان مدیر این باشگاه مشغول هستم, این بازیکن همواره تماما در اختیار تیم بوده."

ولازلی در پست پشت خط زن بهمراه دوسان پتکویج, پشت خط زن صربستانی در این فصل اسکرا را همراهی خواهد کرد.