به گزارش آریاورزش به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان سرمربی تیم بانوان بانک سرمایه پس از پیروزی مقابل ربیسکو فیلیپین، اظهار داشت: بازی خوبی بود، با اینکه روز گذشته باخته بودیم، از نظر روانی کادر فنی صحبت‌های زیادی را با بازیکنان انجام داد تا برای امروز آماده شوند.

میترا شعبانیان درباره بازی حریف در دیدار امروز عنوان کرد: فیلپین تیم خوبی است و بازیکنان این تیم میانگین قدی بالایی دارند. بازی خوبی بود و در گیم سوم بازی نزدیک بهم پیش رفت که در نهایت ما پیروز شدیم.

[caption id="attachment_130545" align="aligncenter" width="840"]تیم بانوان بانک سرمایه تیم بانوان بانک سرمایه[/caption]

میترا شعبانیان درباره بازی فردا مقابل برنده تایوان پاور و ویت‌بانک برای دفاع از عنوان پنجمی، خاطرنشان کرد: ما منتظریم ببینیم نتیجه چه می‌شود اما فکر می‌کنم نماینده چین‌تایپه برنده باشد. در این صورت بازی سخت‌تر است چون آنها یک بار باخته‌اند، حالا ما را بیشتر شناخته‌اند. تلاش می‌کنیم در این دیدار پرقدرت ظاهر شویم.

شبنم علیخانی کاپیتان تیم بانک سرمایه نیز در نشست خبری بعد از بازی گفت: این مسابقه برای ما بسیار مهم بود چرا که می‌خواهیم برای کسب عنوان پنجمی تلاش کنیم. بازی سختی مقابل نماینده فیلیپین داشتیم، اما همه بازیکنان تلاش کردند تا بهترین بازی را داشته باشند. از این پیروزی خوشحالم و فردا برای کسب عنوان پنجمی شانس داریم.

[caption id="attachment_130538" align="aligncenter" width="840"]میترا شعبانیان میترا شعبانیان[/caption]