به گزارش آریاورزش، مجتبی عطار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بازی امروز برای صالحین از اهمیت خاصی برخوردار بود گفت: امروز بازی سختی در مقابل شهرداری ارومیه تجربه کردیم و از این حیث چند تن از بازیکنان صالحین رفتار نامناسبی نشان دادند که به این جهت از هواداران ارومیه عذرخواهی می کنم..

وی تصریح کرد: ارومیه تیم بسیار خوب و دارای کادر فنی قدرتمند و کارآمد است و امروز ما را در زمین خود با هواداران خود دچار زحمت کردند.

وی در خصوص درگیری لفظی امین علوی بازیکن سابق این تیم با شیرکوند گفت: مشکلات مالی صالحین حل شده است و این حرکات به دلیل فشاری که روی چند تن از یازیکنان است رخ می دهد که طبق هماهنگی با باشگاه امیدوارم که در بازی های بعد شاهد این گونه رفتار ها نباشیم.

عباس برقی سرمربی حال حاضر تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه امروز بازی مورد قبولی را ارائه ندادیم گفت: درصد خطاهایمان زیاد بود و همین عامل موجب شکست شهرداری شد.

وی ادامه داد: بازیکنان شهرداری، تیم صالحین ورامین را دست کم گرفتند و معتقدم که این باخت باعث شد که به خودشان بیایند و در بازی های بعدی آماده تر کار کنند.

 وی تصریح کرد: در بازی بعدی در مقابل هاوش گنبد بازی راحت تری خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان خطاهای انفرادی امروز را مرتکب نشوند.

همچنین عباس برقی در خصوص بازگشت پککا بازیکن شهرداری ارومیه که دچار یک بیماری عجیب شده و ارومیه را برای مداوا ترک کرده بود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: باشگاه شهرداری باید در این خصوص اظهار نظر کند.