به گزارش اختصاصی آریاورزش، این روزها صفحات اجتماعی پر شده است از چالشهای عجیب و غریبی که معمولا از آنسوی مرزهای کشور ما برای نیات بشردوستانه آغاز و در نهایت در سرزمین ما به یک سرگرمی تبدیل می شوند.

آخرین پیشنهاد این چالش ها مربوط به کشور ایتالیاست بنام: "پیاز خندان"

پیام این چالش این است که: پیاز که گریه نمیکنه، و بمنظور حمایت از لبخند بچه هایی که دچار مشکلات صورت و شکاف لب هستند شکل گرفته است. شرکت کنندگان در این کار، یا باید پیاز را به این شکل که توضیح داده خواهد شد ببرند یا باید ۱۵ یورو از طریق وب سایت زیر برای جراحی زیبایی این کودکان توسط کادری مجرب واریز کنند.

http://www.smilingonion.it

photo_2016-11-29_13-24-10این چالش فقط هم مختص به آدم های مشهور نیست و همه می توانند در این چالش شرکت کنند. اساس کار بدین صورت که همه باید سعی کنند که پیازی را به شکل زیر ببرند بدون اینکه اشک شان دربیاید.

photo_2016-11-29_13-11-48و در حین اینکار باید از خودشان فیلم بگیرند و پس از آن، با تگ کردن، سه تا از دوستانشان را هم دعوت به این چالش کنند. البته باید حتما این دو تگ را نیز در پست ویدئویی که منتشر می کنند وارد کنند: SmilingOnion# OperationSmile#: در این پیج، خانواده هایی که چنین کودکانی داشته اند داستان لبخند دوباره فرزندانشان را به اشتراک می گذارند.

نخستین کسی که به این چالش پاسخ مثبت داد ایوان زایتسف بود و دیگری مجری تلویزیونی یکی از شبکه های ایتالیا بنام آلساندرو کاتلان.

ivan-zytsev1