به گزارش آریاورش٬ کریستین ساوانی کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا پس از ۳ فصل حضور در لیگ چین در نهایت تصمیم گرفت که به والیبال هیجان­‌انگیز اروپا بازگردد. ماجراجویی تازه این بازیکن ایتالیایی که محبوبیت خاصی هم میان والیبال­‌دوستان ایرانی دارد باشگاه زراعت بانک ترکیه است.

پس از انفجارهای تروریستی در کشور ترکیه بسیاری از ستارگانی که در لیگ این کشور مشغول به فعالیت بودند برای فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ با باشگاه­‌هایشان تمدید نکردند٬ اما در این میان کریستین ساوانی تصمیم گرفت به ماجراجویی­‌هایش این بار در کشور ترکیه ادامه دهد.

savani21

او در خصوص انتخاب باشگاه زراعت بانک گفت : " قبل از حضورم در ترکیه دراگان تراویسا را دیدم و با او در این خصوص مشورت کردم. او به من گفت زراعت بانک تشکیلات خوبی دارد و یکی از بهترین تیم­‌های اروپا است. وقتی بار اول وارد اینجا شدم با یک باشگاه حرفه‌­ای مطابق با انتظاراتم مواجه شدم. البته این نکته را هم باید اضافه کنم که مردم ترکیه خیلی خونگرم هستند و به گرمی از من استقبال کردند. بنابراین خیلی سریع به همه چیز عادت کردم. "

گفتنی ­است دراگان تراویسا٬ پاسور سابق تیم ملی ایتالیا که نسبت فامیلی هم با ساوانی دارد و در واقع برادر همسر او است فصل گذشته را در باشگاه زراعت بانک سپری کرد و قرار است برای فصل آینده در باشگاه شهرداری ارومیه توپ بزند.

savani111