به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم بانک سرمایه پس از پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی گفت: همه تیم‌ها مقابل بازیکنان شاخص ما انگیزه دارند و باید توان خود را صرف خنثی کردن انگیزه آن‌ها کنیم.

مصطفی کارخانه پس از پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی اظهار کرد: در شروع بازی حریف خیلی تلاش کرد تا نمایش پایاپایی داشته باشد اما به تدریج بر جریان مسابقه مسلط شدیم. گیم دوم را راحت‌تر بردیم و در ست آخر هم با برتری مطلق پیروز شدیم. طبیعی است مقابل تیم ما سایر حریفان با انگیزه زیاد کار می‌کنند زیرا بازیکن شاخص در تیم ما زیاد است و همین موضوع انگیزه سایر تیم‌ها را بالا می‌برد. ما باید بخشی از انرژی خود را بگذاریم تا انگیزه تیم‌های دیگر را خنثی کنیم. در هر صورت با توجه به اینکه هفته قبل باخته بودیم به این برد نیاز داشتیم چرا که هر چه بازی‌ها جلو برود کار سخت‌تر می‌شود.

کارخانه  افزود: تیم‌ها گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند و همه تیم‌ها انگیزه دارند و نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. من همچنان نسبت به بازیکنان و باشگاهی که داریم به آینده تیمم امیدوار هستم و طبق همان روال از پیش تعیین شده پیش می‌رویم.

کارخانه در پایان گفت: ما جایگاه اولی و دومی را برای خودمان نسبت به توانایی‌های خود پیش‌بینی کرده‌ایم. منتظر لغزش تیم‌های بالایی هستیم تا بتوانیم به صدرنشینی ادامه دهیم.

[caption id="attachment_50382" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و بانک سرمایه مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه[/caption]

[su_animate type="flipInX" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری ایسنا[/tooltip][/su_animate]