مصطفی کارخانه، سرمربی تیم سرمایه در مراسم معرفی تیم والیبال سرمایه شعار تیم خود را "تیم خوب سرمایه است" عنوان کرد و گفت: انتظارات از تیم ما بالاست و امیدوارم مورد حمایت هم قرار بگیریم

به گزارش آریاورزش، مراسم رونمایی از پیراهن و معرفی تیم والیبال سرمایه با حضور مسئولان بانک سرمایه و فدراسیون والیبال برگزار شد. کارخانه گفت: در سال های گذشته فقط دو تیم در لیگ برتر مدعی بودند اما در حال حاضر شرایط متفاوت شده است و همه تیم ها مدعی هستند. امیدوارم در این لیگ سخت به موفقیت برسیم. وی افزود: امسال را سال والیبال باشگاهی می نامم و از بازیکنان می خواهم مثل سرباز در خدمت تیم خود باشند. محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال نیز در این مراسم گفت: از حضور تیم سرمایه در لیگ برتر خوشحالم زیرا مجموعه ای علاقه مند به والیبال هستند و امیدوارم حضور چنین تیم هایی در والیبال تداوم داشته باشد.

[caption id="attachment_44058" align="aligncenter" width="692"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان این که امسال سال والیبال باشگاهی است،گفت: تیم بانک سرمایه همه تلاش خود برای آمادگی ملی پوشان به منظور حضور در مسابقات انتخابی المپیک سال آینده را به کار خواهد بست.مسابقات انتخابی المپیک اردیبهشت ماه برگزار می شود و تا پایان سال ملی پوشان اردویی نخواهند داشت بنابراین هرچه بازیکنان با آمادگی بیشتری در لیگ حاضر شوند و عملکرد بهتری داشته باشند تیم ملی قوی تری خواهیم داشت.

مصطفی کارخانه در مراسم معرفی تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: هدف این تیم استفاده از توانمندی ها و قابلیت ها برای کسب بهترین موقعیت در لیگ برتر است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شروع خوبی داشته باشیم.

این سرمربی والیبال اضافه کرد: در گذشته تیم قهرمان قبل از شروع لیگ مشخص بود یا تیم صنام یا پیکان این عنوان را کسب می کرد اما الان شرایط عوض شده و همه تیم ها با قدرت حاضر می شوند و کار سخت است.

این مربی لیگ برتری والیبال با اظهار امیدواری از این که بازیکنان ملی پوش در لیگ درخشش داشته باشند، اظهار داشت: باید دغدغه های تیم ملی را برطرف کنیم و تیم سرمایه تلاش می کند که بهترین نتیجه را بگیرد و کمک والیبال کشور باشد،تب والیبال در جامعه داغ است و تلاش می کنیم که این تیم برای سال های بعد هم در لیگ حاضر باشد.

[caption id="attachment_44059" align="aligncenter" width="663"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از نسیم و  شفقنا[/tooltip]