یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فرهاد پیروت پور شامگاه شنبه درحاشیه تمرینات تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت:شرایط بسیارخوبی دررقابتهای قهرمانی آسیا داشتیم ولی متاسفانه در فینال با باخت مقابل ژاپن نتوانستیم خواسته مردم را برآورده کنیم. تیم ملی والیبال ب ایران در رقابت های قهرمانی اسیا که اواسط مردادماه در تهران برگزار شد، در رده دوم ایستاد. وی اظهارکرد: هم اکنون پس ازمسابقات قهرمانی آسیا از آمادگی خوبی برخوردارم و به احتمال زیاد برای مسابقات جام جهانی ژاپن در ترکیب تیم ملی الف خواهم بود. وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی از دهم شهریورماه در تهران آغاز می شود و با توجه به اینکه ویزای من برای اعزام به مسابقات جام جهانی ژاپن آماده است، در صورت صلاحدید کادر فنی همراه تیم ملی خواهم بود.

[caption id="attachment_8939" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه فرهاد پیروت پور[/caption]

پیروت پورگفت:تیم ایران تاکنون طعم شیرین حضور در المپیک را نچشیده است و امسال برای کسب سهمیه هر چه در توان داریم به کارمی بندیم چرا که انتظارات از تیم ملی والیبال ایران بسیار بالا رفته است. پیروت پور درخصوص تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امسال هم بازیکنان خوبی در ارومیه گرد هم آمده اند و باید تلاش کنیم که جام قهرمانی لیگ برتر ایران را به هواداران ارومیه تقدیم کنیم. فرهاد پیروت پور متولد ۱۳۶۹ شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است و در پست پشت خط زن تیم ملی و باشگاه شهرداری ارومیه ایفای نقش می کند. وی والیبال را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و یکی از ستارگان لیگ برتر ۹۱–۱۳۹۰ بود.

پیروت پور در سالهای ۹۱ و ۹۲ توسط ولاسکو به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شد اما در لیست نهایی قرار نگرفت. وی در سال ۹۴ توسط کواچ به تیم ملی دعوت شد و در لیست نهایی قرار گرفت و بازیکن تعویضی امیر غفور بود که در دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی فنلاند و جمهوری چک حضور داشت. پیروت پور در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ آسیا به عنوان بهترین قطر پاسور مسابقات انتخاب شد.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه – سایپا البرز

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]ایرنا  [/box]