به گزارش آریاورزش، محمدطاهر وادی درباره بُرد تیمش مقابل امید اردکان یزد، اظهار داشت: همانند همه بازیکنانمان، من نیز در ست اول و دوم عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانستم عملکرد تأثیرگذاری را برای تیم والیبال شهرداری تبریز داشته باشم.

وادی افزود: برخلاف این ۲ ست اما تیم ما در ست‌های سوم، چهارم و پنجم با صحبت‌هایی که کادر فنی انجام داد، توانست به بازی برگشته علاوه بر بر دست آوردن بردی شیرین، دل هواداران خود را هم شاد کند.

محمد طاهر وادی پاسور تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در این دیدار تیم ما دست به کار بزرگی زده و موفق شد از یک باخت ۲ بر صفر، پیروزی شیرین ۳ بر ۲ بسازد. از اینکه موفق به شاد کردن دل هوادارانمان شدیم بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم در دیدارهای آینده نیز به این روند رو به رشد خود ادامه دهد.

وادی در مورد دیدارهای پیش روی تیمش گفت: ما باید همه دیدارهای آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا درنهایت بتوانیم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنیم.

[caption id="attachment_49613" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از تسنیم[/tooltip][/su_animate]