به گزارش "آریا ورزش" اسفند ماه پارسال بود که در سالن کوچک تهران در حضور کمتر از ۲۰۰۰ تماشاگر در دیداری به حساسی فینال لیگ برتر ، تماشاگران آرام ارومیه ای علاوه بر مورد ضرب و شتم قرار گرفتن و توهین های فراوان از سوی تماشاگران میزبان قرار گرفتن د وفدراسیون والیبال بدون دادن رایی علیه میزبانی براحتی از این اتفاق چشم پوشید.

اتفاقی که ۳ روز قبل در نیمه نهایی علیه هواداران تبریز افتاده بود در فینال گریبان ارومیه ای ها را گرفت.

اما در آغاز لیگ برتر و دیدار بسیار حساس شهرداری ارومیه و بانک سرمایه تهران بیش از ۶۵۰۰ تماشاگر در سالن به تشویق تیم خود می پرداختند در چند صحنه ناراحتی خود از شهرام محمودی ، محمد موسوی و فرهاد ظریف که بارها در جریان بازی با حرکاتی تحریک کننده در ورزشگاه ها، جوی سنگین برای برهم زدن تمرکز این ملی پوشان انجام دادند، البته برخلاف حرکات محمد موسوی ملی پوش هیچ اشیایی به درون زمین پرتاب نشد.

پس از پایان بازی که با اعتراضات شدید بانک سرمایه و بخصوص ملی پوشان این تیم به داوری همراه بود ، یکی از ملی پوشان با یکی از مسئولان باشگاه شهرداری درگیری پیدا کرد و ناظر فدراسیون  به  فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت : شما عرضه برگزاری مسابقه را ندارید و نمیتوانید مسابقه را کنترل کنید، تماشاگران شما توهین و فحاشی می کنند و برای شما و تماشاگرانتان بسیار متاسفم و من همه موارد را گزارش خواهم کرد،

این حرکت در حالی بود که در ۴ سال گذشته سالن غدیر ارومیه در اکثر قریب به اتفاق بازی ها با ۶۰۰۰ تماشاگر پر می شد و هیچ حرکت زشتی از سوی هواداران نیز مشاهده نشده بود و بنا به گفته خود فدراسیونی ها سال گذشته ارومیه بهترین میزبان لیگ برتر بود حالا چه شده بود که ناظر بازی باین شکل به مسئول والیبال استان توهین و تماشاگران را هم فحاش معرفی می نماید ؟

پس از این سخن از سوی ناظر بازی ، فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی در قامت مسئول برگزاری بازی برآمد و گفت : هیچ کس حق توهین به تماشاگران ارومیه ای را ندارد و وظیفه شما (ناظر) گزارش و نظارت است.

یقینا چنین اتفاقی از ناظران در حالی که در دیدار های نیمه نهایی و فینال فصل قبل آنقدر اتفاقات ناگوار در میزبانی قهرمان رخ داد که حتی توهین احتمالی به بازیکن در ارومیه در مقابل آن دیده نمی شود. پرتاب آجر ، زدن مسئول تیم میهمان ، ضرب و شتم و توهین های آنچنانی بر علیه تیم شهرداری ارومیه و آن اتفاقات عجیب در ورامین که شهرام محمودی فصل قبل به آنان اشاره کرد هیچ رای و نظری از سوی فدراسیون صادر نشد.

امیدواریم فدراسیون والیبال در بازی های آینده انتخاب مناسب تری برای ناظرین داشته باشد تا شاهد چنین اتفاقات بدور از انتظاری نداشته باشیم.

[caption id="attachment_45577" align="aligncenter" width="600"]تماشاگران تیم ارومیه تماشاگران تیم ارومیه[/caption]

                                                                                 [tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از خبر آنلاین[/tooltip]