به گزارش آریاورزش ، هفته چهارم لیگ برتر والیبال یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست در شهرهای اردکان، تهران، بندرعباس، زاهدان و ورامین پیگیری شد که دو تیم بانک سرمایه و سایپا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. تیم والیبال بانک سرمایه در این مسابقه که سومین دیدارش در لیگ برتر بود، در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ مغلوب سایپا شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر۲۰ به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر یک فاتح این مسابقه باشد.

[event_results 44610] مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، فرهاد ظریف و لوکاس ژیگالو استفاده کرد.

[caption id="attachment_47679" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال بانک سرمایه تیم والیبال بانک سرمایه[/caption]

نارنجی پوشان سایپا نیز با ترکیب مجتبی شبان، محتبی قلی زاده، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژارا، علی نوذرپور و مصطفی حیدری وارد زمین شدند. تیم بانک سرمایه بر رغم استفاده از چند بازیکن ملی پوش والیبال ایران همانند محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهادظریف، مهدی مهدوی، علبرضا مباشری در ست نخست این مسابقه برابر نارنجی پوشان سایپا ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شد.

[caption id="attachment_44907" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال سایپا تیم والیبال سایپا[/caption]

در ست دوم نیز تا وقت استراحت فنی دوم سایپا پیش بود اما کم کم اشتباهات نارنجی پوشان بیشتر شد و بانک سرمایه این ست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد. ناصر شهنازی هر موقع بازیکنانش به دلیل اشتباهات فردی امتیازی را از دست داده و به یکدیگر اشتباهات را تذکر می دادند، در پاسخ می گفت تمام تمام و به فکر کسب امتیازی بعدی باشید.

[caption id="attachment_47738" align="aligncenter" width="800"]ناصر شهنازی ناصر شهنازی[/caption]

روند بازی کم اشتباه تیم بانک سرمایه در ست های سوم و چهارم نیز ادامه یافت تا این تیم موفق به شکست سه بر یک سایپا شود و امتیازهای خود را به عدد شش برساند. ووکاش ژیگادلو برغم اینکه کاپیتان بانک سرمایه نبود، با داور صحبت کرد و به همین خاطر کارت زرد گرفت و مجتبی شبان کاپیتان سایپا نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

[caption id="attachment_47674" align="aligncenter" width="800"]ووکاش ژیگادلو ووکاش ژیگادلو[/caption]

امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند. این دیدار حدود ۵۰۰ تماشاگر داشت که بیشتر آنان علاقمند والیبال بوده و وابسته به تیم خاصی نبودند. از ست دوم به بعد حدود ۲۰ هوادار برای بانک سرمایه به سالن آمدند.

[caption id="attachment_47681" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال بانک سرمایه هواداران تیم والیبال بانک سرمایه[/caption]

[league_table 44587]

[caption id="attachment_47689" align="alignnone" width="800"]تیم والیبال بانک سرمایه تیم والیبال بانک سرمایه[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از ایرنا[/tooltip]