به گزارش آریاورزش ، رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ با دیدار ۲ تیم بانک سرمایه و گوهر کویر زاهدان در سالن خانه والیبال تهران آغاز شد که نتیجه این بازی که ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید نهایتا به شرح زیر شد

[event_results 44613]

در این دیدار جذاب و تماشایی که در خانه والیبال تهران برگزار شد ، شاگردان کارخانه در ست اول موفق شدند با تکیه بر تجربه ملی و بین‌الملی‌شان به راحتی از سد تیم قعرنشین جدول رده بندی گذشتند اما در ست دوم این زاهدانی‌ها بودند که با درخشش پشت‌خط زن ارومیه‌ ای خود موفق شدند کهکشانی‌های پایتخت را شکست دهند و بازی ۱-۱ شد.

در ست‌های سوم و چهارم مسابقه شاگردان کارخانه موفق شدند بار دیگر برتری خود را به حریف ثابت کنند و نهایتا با نتیجه ۳-۱ برنده شدند.

در این مسابقه شهرام محمودی و ووکاش ژیگالدو از بانک سرمایه و رسول دلپسند از گوهر کویر زاهدان ستارگان میدان بودند.

[caption id="attachment_49035" align="aligncenter" width="800"] تیم بانک سرمایه در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ تیم بانک سرمایه در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

شاگردان کارخانه با این برد موفق شدند تعداد بردهای خود را به عدد ۴ برسانند و ۱۲ امتیازی شدند اما به دلیل معدل ست‌شماری کمتر همچنان در رتبه دوم باقی ماندند. تیم بانک سرمایه یکشنبه هفته آینده باید در ورامین به مصاف تیم متین این شهر برود.

تیم گوهر کویر هم با این نتیجه با ۵ باخت و ۰ امتیاز در قعر جدول باقی ماندند تا یکشنبه هفته آینده در مشهد به مصاف تیم ثامن این شهر بروند.

[league_table 44587]