به گزارش آریاورزش، ، در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و در هفته هشتم این دیدارها تیم پیکان ساعت ۱۷:۳۰ در سالن ولایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مصاف گوهر کویر یزد رفت و این دیدار را با نتیجه ۳-۰ به سود خود پایان داد: [event_results 44630] [caption id="attachment_51591" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و آرمان اردکان تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران[/caption] ست اول

بازی در حالی آغاز شد که پیمان اکبری به برخی از بازیکنان اصلی خود همچون نیکولای نیکولوف و امیر غفور استراحت داده بود.درهمان ابتدای ست اول شاگردان پیمان اکبری با انجام یک بازی مسنجم از میزبان خود پیش افتادند و با نتیجه ۸-۳ به سود پیکان به وقت استراحت فنی اول رسیدند. پس از استراحت وقت فنی اول بازی هماهنگ تیم پیکان ادامه داشت ودو تیم با ۸ اختلاف امتیاز به وقت استراحت فنی دوم رسیدند.پس از وقت استراحت فنی دوم بازیکنان پیکان با حفظ اختلاف امتیاز، ست نخست را با نتیجه ی ۲۵-۱۸ به سود خود به پایان رساندند.

ست دوم: برخلاف ست اول دوتیم در ابتدای ست دوم بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند اما این بازهم پیکانی ها بودند که با دو اختلاف امتیاز به وقت استراحت فنی اول رسیدند. پس از وقت استراحت فنی اول بازیکنان پیکان بابازی هماهنگ خود اختلاف امتیازات را بیشتر کرده و با نتیجه ی ۱۶-۱۰به وقت استراحت فنی دوم رسیدند. پس از وقت استراحت فنی دوم بازیکنان پیکان با ادامه همان روند خود موفق شدند ست دوم بازی را با نتیجه ۲۵-۱۷از تیم گوهر کویر زاهدان ببرند.

[caption id="attachment_50196" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه ثامن الحجج و گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه ثامن الحجج و گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر ۹۴[/caption]

ست سوم:

پیمان اکبری که نیم نگاهی به بازی هفته بعد خود مقابل جواهری گنبد داشت در ابتدای ست سوم محمد جواد معنوی نژاد را جایگزین مجتبی میرزا جانپور کرد و در ادامه ست نیز صال افزون وحسینی پویا را به ترتیب جایگزین والریو ورمیلیو و فرهاد قائمی کرد . ست سوم با برتری مطلق شاگردان اکبری شروع شد و دو تیم با نتیجه ی ۸-۲به سود پیکان به وقت استراحت فنی اول رسیدند.پس از وقت استراحت فنی اول بازیکنان گوهرکویر زاهدان سعی در جبران نتیجه داشتند اما تلاش آنها بی فایده بود و دو تیم بانتیجه ی ۱۶-۸ به وقت استراحت فنی دوم رسیدند. درادامه بازیکنان پیکان با ادامه همان روند خوب خود موفق شدند ست سوم راهم مانند ست دوم بانتیجه ۲۵-۱۷از آن خود کنند وسه امتیاز این بازیه آسان را به حساب خود واریز کنند.

[caption id="attachment_51579" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و آرمان اردکان تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران[/caption]

برنامه هفته آینده هر تیم و رده بندی در جدول

تیم پیکان با ۷ بازی و ۱۶ امتیاز همچنان در رده سوم جدول جای دارد و یکشنبه هفته آینده هشتم آبان ماه در خانه والیبال میزبان جواهری گنبد خواهد بود.

تیم گوهر کویر زاهدان نیز همچنان با ۸ شکست از ۸ دیدار در قعر جدول جای گرفت. و هفته آینده  در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف تیم متین خواهد رفت.

[league_table 44587]