به گزارش آریاورزش، در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و در  هفته هشتم این دیدارها تیم آرمان اردکان  در سالن خاتمی اردکان میزبان ستارگان تیم بانک سرمایه بود نتیجه این دیدار ۳-۰ به نفع بانک سرمایه به پایان رسید: [event_results 44637] ardakan-sarmaye-I15 ست اول

بازی با سوت عابدزاده داور اول این دیدار آغاز شد. در یک سوی میدان بانک سرمایه با ستارگان بیشمار خود نظیر موسوی، محمودی، ظریف ، عادل غلامی و ژیگالدوی لهستاتی حضور داشتند و در سوی دیگر تیم تازه لیگ برتری آرمان اردکان. شروع ست اول با برتری ۴ امتیازی سرمایه همراه بود و تا وقت استراحت فنی اول نتیجه ۸-۴ همچنان به سود سرمایه پیش میرفت. تا اینکه علیرضا بهبودی پاسور و کاپیتان اردکان با یک جای خالی زیبا نتیجه را ۹-۵ کند. در ادامه بازی بانک سرمایه با سرویس های هدفدار خود دریافت حریف را برهم زد تا اختلاف امتیاز رفته رفته بیشتر شود و شهرام محمودی با یک آبشار محکم امتیاز ۱۶ ام را بدست آورد تا وقت استراحت فنی دوم هم ۱۶-۷ به سود سرمایه تمام شود.

اردکان که تاب تحمل سرویس های هدفمند سرمایه را نداشت، در دریافت اول دچار مشکل شد و  بانک سرمایه موفق شد با دفاع منسجم موسوی نتیجه را به ۲۰-۷ برساند. پس از این بود که نادر قاضی تصمیم به گرفتن تایم اوت گرفت. اما در ادامه با خارج شدن سرویس نورمحمدی از زمین تا این ست در نهایت با برتری ۲۵-۱۳ به سود بانک سرمایه پایان یافت.

[caption id="attachment_52236" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال 94 تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ست دوم

ست دوم با شروع خوب آرمان اردکان همراه بود تا پا به پای بانک سرمایه تا امتیاز ۸-۸ پیش برود اما این بانک سرمایه بود که توانست با تمرکز بیشتر و اشتباهات حریف اختلاف ۳ امتیازی ایجاد کند تا نتیجه ۱۲-۹ به سود سرمایه رقم بخورد.

آرمان اردکان که همچنان از نقطه دریافت اول ضعف داشت در حملات سرعتی موفق عمل نکرد و بانک سرمایه با بهره بردن از پاس سرعتی، تا وقت استراحت فنی دوم را ۱۶-۱۱ به نفع خود خاتمه دهد . اما در نهایت ولی نورمحمدی با یک کار سرعتی بازی را به سمت اردکان چرخاند تا نتیجه ۱۶-۱۲ شود. اما ژیگالدو از سوی دیگر با یک پاس یک دست سرعتی زیبا مقابله به مثل کرد و موجب شد امتیاز ۱۹ ام به سود سرمایه رقم بخورد. و نتیجه ۱۹ - ۱۴ شود. اواخر این ست با ازدست دادن سرویس از سوی هر دو تیم همراه بود و دو تیم هر یک با از دست دادن سرویس امتیازی را تقدیم حریف میکردند. و در نهایت امتیاز ۲۵ ام روی اشتباه سرویس حریف به سود بانک سرمایه رقم خورد و در مجموع ست دوم با نتیجه  ۲۵ -۲۰ پایان رفت.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و آلومینیوم المهدی در لیگ برتر۹۴

ست سوم :

شروع ست سوم که با رالی های بسیار زیبا و جذاب همراه بود همانند ست دوم با برتری ارکان آغاز شد تا امتیاز اول با یک حمله قدرتی برای آرمان اردکان ثبت شود و بهمن جهاندیده با سوء استفاده از دریافت بد سرمایه نتیجه را ۳-۲ به سود اردکان رقم بزند.

بانک سرمایه که تصمیم داشت با پیروزی در این ست کار را تمام کند پا به پای حریف پیش می رفت. اما این اردکان بود که با دفاع خوب و یک اسپک زیبا وقت استراحت فنی اول را ۸-۷ به سود خود تمام کرد. بطور قطع شهرام محمودی ستاره بی چون و چرای این دیدار بود محمودی که در اوج آمادگی قرار داشت بارها با حملات زاویه دار و مهارنشدنی خود و همچنین بازی با دستان حریف برای تیمش امتیازآوری کرد تا باز هم بانک سرمایه بتواند اختلاف امتیازی مناسبی را ایجاد کند.

ardakan-sarmaye-I20

نادر قاضی که تصمیم نداشت مقابل تماشاگران خودی بازنده میدان باشد با گرفتن تایم استراحت سعی در برگرداندن نتیجه داشت تا امتیاز ۱۵ ام برای اردکان با دفاع عادل غلامی ثبت شود و نتیجه با اختلاف ۵ امتیازی، ۲۰-۱۵ شود. ادامه بازی همراه با رالی های زیبا بود. آرمان اردکان سعی در کم کردن اختلاف امتیاز داشت تا این که توپ اردکان به آنتن اصابت کرد و ۲۴ امین امتیاز به نفع سرمایه رقم خورد. و در نهایت بانک سرمایه موفق شد باز هم با اسپک تماشایی شهرام محمودی ۳-۰ برنده این دیدار شود.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر والیبال ۹۴   برنامه هفته آینده هر تیم و رده بندی در جدول تیم بانک سرمایه با ۸ دیدار و ۱۸ امتیاز همچنان در رده دوم جدول جای دارد و یکشنبه هفته آینده در خانه والیبال تهران و رأس ساعت ۱۷  با کاله آمل دیدار خواهد کرد. تیم آرمان اردکان نیز با ۳ برد و ۵ باخت و ۸ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد.  هشتم آبان ماه در سالن خاتمی اردکان میزبان ثامن مشهد خواهد بود. ardakan-sarmaye-I30

[league_table 44587]