به گزارش آریاورزش ، هفته نهم رقابتهای لیگ برتر والیبال مردان ۹۴ موسوم به یادواره ۲۰۰ شهید والیبال از ساعت ۱۵ امروز در سالن خانه والیبال تهران آغاز شد و ۲ تیم پیکان تهران و جواهری گنبد به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار نهایتا با حساب ۳-۰ به نفع نماینده شهر تهران به پایان رسید

[event_results 44654] 

[caption id="attachment_51600" align="aligncenter" width="800"]تیم پیکان تهران تیم پیکان تهران[/caption]

چهره‌های شاخص و ملی‌پوشان ۲ تیم

پیکان تهران 

[gallery link="file" size="medium" ids="15918,15913,15904,15906,15897,15899"]

جواهری گنبد

[gallery link="file" size="medium" ids="32543,32333,32335"]

آریاورزش : یاران اکبری که بدلیل شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌اند بازی را بسیار قدرتمندانه و بهتر از تیم شهر گنبد آغاز کردند ، شاگردان عظیم جزیده در تیم جواهری گنبد هم که هفته گذشته را با شکست خانگی مقابل شهرداری تبریز پشت سر گذاشته بودند در ست اول تلاش بسیاری کردند تا پا به پای حریفشان پیش بروند اما نهایتا این خودروسازان تهرانی بودند که  ۲۵-۲۲ فاتح این ست شدند.

بازی در ست دوم جریانی کاملا متفاوت داشت و شاگردان اکبری در تیم پیکان از همان ابتدای ست به حریف اجازه خودنمایی ندادند و درخشش بازیکنان ملی‌پوش این شکست عجیب و سنگین ۲۵-۱۳ را برای جوانان گنبدی رقم زد.

FIVB-GONBAD-ALUMINIUM-16

ست سوم هم در حالی شروع شد که گنبدی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و برای بهبود وضعیت خود در جدول باید تمرکز خود را بازمی‌یافتند و از پیکان امتیاز می‌گرفتند به همین خاطر این گنبدی‌ها بودند که ست را بهتر آغاز کردند و از میزبانشان پییش افتادند اما شاگردان اکبری که بارها نشان داده‌اند گرگ باران دیده هستند رفته رفته اختلاف را کمتر کردند و از بعد از وقت استراحت فنی اول کنترل کامل بازی را در اختیار گرفتند و نهایتا هم ۲۵-۲۰ برنده این ست شدند و بازی۳-۰ به نفع پیکان تهران ، قهرمان فصل گذشته به پایان رسید.

[caption id="attachment_51591" align="aligncenter" width="800"] پیکان تهران پیکان تهران[/caption]

وضعیت تیم‌ها بعد از این نتیجه

پیکان تهران با این نتیجه ۷ برده شد و با ۷ پیروزی و ۱۹ امتیاز موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت ، پیکانی‌ها بازی بعدی خود را باید شنبه ۱۴ آدر در سالن مهران مشهد مقابل ثامن‌الحجج خراسان انجام دهند ( این دیدار مسابقه معوقه هفته چهارم است ) و از ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۱۷ آذر هم در ورامین به مصاف متین این شهر بروند.

جواهری گنبد هم با این شکست ۶ باخته شد و با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. شاگردان جزیده باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۱۷ آذر در گنبد به مصاف شهرداری ارومیه بروند.

وضعیت جدول

[league_table 44587]