به گزارش آریاورزش ، از چهارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۷ امروز ۲ تیم کاله آمل و شهرداری تبریز به دیدار هم رفاتند که در پایان شاگردان عطایی موفق شدند با ارائه نمایشی زیبا و چشم‌نواز در سالن خالی از تماشاگر پیامبر اعظم آمل با نتیجه ۳-۱ و به ترتیب ست شماری زیر از سد شاگردان بناکار بگذرند :

[event_results 44622]

[caption id="attachment_46897" align="aligncenter" width="720"]تیم کاله آمل تیم کاله آمل[/caption]

آریاورزش : شاگردان عطایی که در هفته گذشته مقابل پیکان تهران متحمل شکست سنگین ۳-۰ شده بودند با انگیزه فراوانی این بازی را آغاز کردند و موفق شدند با درخشش حمزه زرینی و علی شفیعی از سد شاگردان بناکار بگذرند اما در ست دوم شاگردان بناکار موفق شدند زرینی را به خوبی مهار کنند و رفته رفته اختلاف را بیشتر کردند و ۲۵-۲۲ میزبانشان را شکست دادند، توپ‌گیری های دیدنی محمد موذن لیبروی تیم شهرداری تبریز از عوامل مهم برتری این تیم بود.

اما ست‌های سوم و چهارم حکایت متفاتی داشت و عطایی موفق شد با چند تغییر تاکتیکی، دوباره ورق را به نفع تیمش برگرداند و شاگردان بناکار نتوانستند از محرومیت تماشاگران کاله و نبود آن‌ها استفاده کنند و هر چه زدند به در بسته خورد و در پایان بازی ۳-۱ بازنده شدند.

[caption id="attachment_46889" align="aligncenter" width="720"]تیم کاله آمل در لیگ برتر والیبال  تیم کاله آمل در لیگ برتر والیبال[/caption]

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه و برنامه بازی های هفته آینده آن‌ها : 

کاله مازندران : شاگردان عطایی با این برد توانستند تا حدودی باخت سنگین ۳-۰ مقابل پیکان در هفته گذشته را جبران کنند و با ۳ برد و ۳ باخت و ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بدی جای گرفتند. آملی‌ها باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۷ آبان در گنبد به مصاف تیم جوان و با انگیزه جواهری این شهر بروند.

شهرداری تبریز : شاگردان بناکار هم که در هفته گذشته موفق شده بودند به سختی در خانه از سد آرمان بگذرند با پذیرفتن شکست مقابل کاله ۲ باخته شدند و با ۴ برد و  ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند. تبریزی‌ها باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۷ آبان در جدالی سخت در تبریز به مصاف رقیب سنتی خود یعنی پیکان تهران بروند.

[caption id="attachment_47776" align="aligncenter" width="746"]تیم والیبال شهرداری تبریز تیم والیبال شهرداری تبریز[/caption]

[league_table 44587]