به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای هفته ششم لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم جواهری گنبد در سالن خاتمی اردکان مهمان تیم آرمان اردکان یزد بود. این بازی رأس ساعت ۱۷عصر آغاز شد و این رالی جذاب و این ۴ ست دیدنی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع اردکانی ها به پایان رسید

[event_results 44624]

[caption id="attachment_49570" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ست اول:

ابتدای ست حواهری بازی رو کوبنده شروع کرد و با چند سرویس عالی اردکان مجبور شد تایم اوت بگیرد. وقت اول در امتیاز ۸-۴ به پایان رسید.در ادامه اردکان با کم کردن اشتباهات خود، بازی را ۱۶-۱۶ کرد. و از اینجا به بعد بازی کاملا پایاپای در جریان بود و دو تیم با یک بازی نزدیک و زببا تا امتیاز ۲۸-۲۷ پیش رفتند. اما مسافر با خطای سرویس، یک امتیاز حساس را ازدست داد و باعث شد اردکان با دفاع خوب ۲۸-۳۰ پیروز شود.

ست دوم اردکان بازی را بهتر از ست اول شروع کرد و ۳-۰ پیش بود اما این دانیال معتضدی بود که با اسپک عالی گره گشای تیمش بود اردکان در طول ست تقریبا ۳ امتیاز برتری رو حفظ کرد و توانست با بهره گیری از اشتباهات حریف و حمایت تماشاگران و همینطور درخشش بهبودی و بابک امیری تا امتیازات آخر پیش باشد و درنهایت این مجتبی غیاثی بود که امتیاز ۲۵ رو برای اردکان گرفت و اردکان ۲۵-۲۱ پیروز شد.

ست سوم: شروع ست سوم باز هم اوج درخشش آقچه لی بود تا با حمله و سرویس جواهری را ۴-۱ جلو ببرد و نادر قاضی سرمربی اردکان را مجبور به گرفتن تایم اوت کند اما در ادامه اردکان تونست فاصله را کم کند و با امتیاز سرویس نتیجه را به تساوی ۵-۵ برساند.شاگردان قاضی تونستند در مقطعی از بازی با حمله و دریافت مناسب پیشرو باشند.

اما در نهایت جواهری گنبد با درخشش مصطفی باقری در خط سرویس و دریافت مناسب جواهری را تا امتیاز ۲۴-۱۹ پیش انداخت و اسماعیل مسافر با یک اسپک محکم تونست امتیاز ۲۵ را برای جواهری بگیرد تا جواهری ست سوم را نیز با نتیجه  ۲۵-۲۰ پیروز این میدان باشد.

[caption id="attachment_48388" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال جواهری گنبد تصاویر مسابقه والیبال جواهری گنبد[/caption]

ست چهارم

همانند ست سوم این جواهری بود که بازی را بسیار خوب شروع کرد و از ابتدای ست ۴-۱ پیش افتاد. تا باز هم نادر قاضی مجبور شود تایم اوت گرفته و روند امتیاز گیری جواهری رو قطع کند اما جواهری توانست تا قبل از  وقت استراحت اول که با سرویس خوب و دریافت نامناسب اردکان توانست امتیاز ۸ را بدست آورد.

اما این علیرضا بهبودی با یک جای خالی زیبا گره گشای تیمش بود. جواهری تونست با دفاع روی تور عالی و عملکرد موفق آقچه لی در خط حمله و سرویس های هدفدار اسماعیل مسافر یک اختلاف ۵ امتیازی ایجاد کند تا بازی ۱۲-۷ به سود جواهری پیش برود.

ولی اردکان توانست به بازی برگردد و با دفاع روی تور نورمحمدی بازیکن بابلی تیم آرمان اردکان بازی را به تساوی ۱۴-۱۴ برساند. تا از اینجا به بعد، بازی نزدیک و تماشایی را شاهد باشیم. اردکان توانست با یک کار سرعتی زیبا باز هم بازی را به تساوی ۲۲-۲۲ برساند. اما این جواهری بود که با سرویس عالی مسافر و بازی با دست مدافعین اردکان ۲۴-۲۲ پیش بیفتد.

در ادامه مسافر با زدن سرویس به تور و نیز با جای خالی بهبودی نتیجه را به  ۲۴-۲۴ میرساند تا در نهایت اردکان با دفاع خوب ولی نورمحمدی ۲۶-۲۴ پیروز این رقابت نزدیک و نفس گیر باشد.

[caption id="attachment_49622" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

از نکات مثبت این دیدار تماشاگرای اردکانی بودند که بدون هیچ حاشیه ای جو سالمی ایجاد کردند و فقط به تشویق تیم خود پرداختند حتی با وجود اینکه تیم اردکان در مقاطعی از حریف عقب میفتاد.

تیم آرمان با این پیروزی ۸ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت و چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

جواهری گنبد نیز با یک بازی بیشتر و ۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و در دیدار بعدی در سالن المپیک گنبد میزبان کاله آمل خواهد بود.

[league_table 44587]