چهارشنبه, 02 خرداد 1403

به گزارش آریاورزش ، در آخرین دیدار هفته نخست رقابتهای لیگ برتر بانوان که از ساعت ۱۵ امروز در سالن دستغیب شیراز برگزار شد تیم برق جدید فارس موفق شد با حساب ۳-۰ و روند امتیازگیری زیر تیم سایپای تهران را شکست دهد و انتقام شکست دیروز مقابل گاز تهران را از دیگر نماینده شهر تهران بگیرد :

[event_results 48877]

azad-fars1

آریاورزش : در این مسابقه که حضور چیزی نزدیک به ۲۵۰ نفر تماشاگر در سالن دستغیب شیراز برگزار شد ، تیم میزبان موفق شد با حفظ تمرکز و ارائه والیبالی برتر و منسجم‌تر با نتیجه ۳-۰ تیم تازه لیگ برتری شده سایپای تهران را با شکست روانه پایتخت کند.

توضیح : به دلیل شرکت ۷ تیم در رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان امسال ، برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال به نحوی بوده که بعضی از تیم‌ها ممکن است در یک هفته ۲ بازی انجام دهند و یا اصلا مسابقه‌ای در آن هفته نداشته باشند ، برای مثال تیم برق شیراز در این هفته ۲ مسابقه برگزار که مسابقه اول را دیروز ۰-۳ به گاز تهران باخت و امروز در دومین مسابقه ۳-۰ سایپا را شکست داد.

برق جدید فارس با این پیروزی با ۱ برد و ۱ باخت و ۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد و باید در بازی بعدی خود از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه ۱۲ آذر در شیراز به مصاف تیم دوم جدول یعنی شهرداری ارومیه برود.

خودروسازان تهرانی هم با این شکست و ۰ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفتند. سایپای تهران بازی بعدی خود را باید از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴  آذر در خانه والیبال تهران مقابل شهرداری تبریز تیم رده ششم جدول رده‌بندی برگزار کند.

[league_table 48871]