به گزارش آریاورزش،فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با فارس، درخصوص آخرین شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران اظهار داشت: تمرینات را مانند سایر تیم‌های ملی انجام می‌دهیم و در دوران آماده‌سازی بدنی و کارهای تکنیکی هستیم. در این مرحله از تمرینات هم بدنسازی می‌کنیم و هم کار با توپ تا بازیکنان از همه نظر آماده شوند.

وی با اشاره به اردو‌های تدارکاتی و سفر به آمریکا گفت: سفر به آمریکا در برنامه ما هست، اما اینکه انجام بشود یا نشود باید صبر کرد و دید. احتمال دارد سفر به آمریکا لغو شود، چراکه اجرای آن از دست ما خارج است و سایر مسئولان باید این موضوع را پیگیری کنند. ما پیشنهاد دادیم با تیم‌هایی مانند فرانسه، ایتالیا، لهستان و بلژیک و ... بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درخصوص تغییر سرپرست این تیم عنوان کرد: فداکار جایگزین هاشمی شده است. با توجه به اینکه تیم والیبال سایپا برای فصل آینده می‌خواهد تیمی منسجم را روانه مسابقات لیگ برتر کند، هاشمی هم تصمیم گرفت بیشتر در کنار آن تیم باشد، چراکه می‌خواهند تیمی را برای کسب عنوان قهرمانی آماده کنند.

نفرزاده درمورد اضافه شدن آرش کمالوند به کادر فنی تیم والیبال جوانان، تصریح کرد: وی تصمیم گرفت دیگر والیبال بازی نکند و به جمع مربیان اضافه شود؛ خیلی خوشحال هستیم که حضور این ستاره والیبال می‌تواند به ما و بازیکنان جوان ایران کمک کند. کمالوند قرار نیست از تئوری‌های والیبال استفاده کند، بلکه بیشتر در کارهای عملی و تکنیکی به کادر فنی کمک می‌کند. حضور کمالوند به کادر فنی تحمیلی نبود، بلکه به ما پیشنهاد شد و چون قبلاً با وی کار کرده بودم این پیشنهاد را پذیرفتم.