[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] مشاهده اظهارات مصطفی کارخانه [/tab_title] [tab_title] مشاهدهاظهارات پیمان اکبری [/tab_title] [/tabs_head] [tab] تصور نمی‌کردیم این چنین پیکان را در تهران شکست دهیم 

به گزارش آریاورزش، مصطفی کارخانه بعد از پیروزی مقابل پیکان گفت:‌ واقعیت این است که تصور نمی‌کردم این قدر خوب و مقتدرانه پیروز شویم. پیکان همین چندی پیش تیم چهارم باشگاه‌های جهان شده بود. بازیکنان ما فوق ستاره ظاهر شدند. ما باید با همین شرایط بازی می‌کردیم تا پیروز می‌شدیم. بازیکنان در روز خوب خود ظاهر شدند. در آنالیز به بازیکنان گفته بودم اگر می‌خواهید پیروز شوید باید در اندازه‌های خود ظاهر شوید. آنها کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: ما تیم بزرگی را بردیم. افتخار می‌کنم که پیکان را در تهران شکست دادیم. خوشبختانه نقاط ضعف بازی‌های گذشته در این بازی دیده نشد. همه بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند تا پیکان را شکست دهند. انگیزه زیاد باعث شد تا بازیکنان ما در روزی که باید کم اشتباه ظاهر می‌شدیم تا پیکان را شکست دهیم خیلی خوب و فوق‌العاده باشند. باید کم اشتباه ظاهر می‌شدیم و این اتفاق افتاد. سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: پیکان تیم بزرگی است. ما از خستگی این تیم که تازه از جام باشگاه‌های جهان آمده بود خوب استفاده کردیم. همچنین بازیکنان تاثیرگذار ما واقعا عالی ظاهر شدند. [caption id="attachment_48296" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ مصطفی کارخانه در  مسابقات تیم بانک سرمایه، رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[/tab] [tab] خستگی بازیکنانم دلیل اصلی باخت مقابل حریف بود

به گزارش آریاورزش، پیمان اکبری پس از شکست ۳ بر صفر مقابل بانک سرمایه اظهار کرد: در مورد مسائل فنی هیچ بحثی ندارم. تا وقتی که تیم به شرایط عادی خود برگردد نمی‌تواند در مورد مسائل فنی اظهار نظر داشته با شم. هر وقت به شرایط خوب خود برگشتیم می‌توانیم بگوییم که کجا ضعف داشتیم و کجا نقطه قوت تیم ما بود. امروز چیز خاصی از تیم‌مان ندیدیم که دلیلش می‌تواند خستگی بیش از حد مسابقه‌های جهانی باشد.

وی افزود: من از تیمم راضی هستم به هر حال توانایی تیمم را می‌شناسم. به نظر من همان بازی‌هایی که در مسابقه‌های باشگاهی جهان را انجام دهند و در همان سطح باشند کافی است. فعلا با توجه به اینکه سه چهار روز است از برزیل برگشتیم و هنوز شرایط خوب خود را نداریم، خوب بازی کردن خیلی مقدور نیست. فکر می‌کنم حداقل ۱۰ روز زمان لازم است تا با توجه به اختلاف ساعت ایران و برزیل به شرایط خوب خود برگردیم.

peykan-alminiu,-29mehr-9450

سرمربی تیم پیکان گفت: فرقی نمی‌کند باخت باخت است. چه ۳ بر ۲ و چه ۳ بر صفر. اما اتفاقی که چند سال پیش در باشگاه‌های جهان افتاد تا برگشتیم ۴ روز بعد برایمان بازی گذاشتند و دو باخت سنگین ۳ بر صفر دادیم امسال هم برای ما تکرار شده است. ممکن است هم در بازی بعد بتوانیم کار را جبران کنیم. من به تیمم اطمینان دارم و مطمئنم به شرای ط خوب برمی‌گردیم.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض دارید لبخند زد و گفت: اگر صحبت نکنیم بهتر است. دوستان می‌دانند که فاصله ایران و برزیل چقدر است. از زمانی که از هتل در برزیل بیرون رفتیم تا زمانی که به تهران آمدیم حدود ۳۴ ساعت بود. هنوز بازیکنانم نتوانستند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند. من نمی‌توانم با این شرایط که هنوز بازیکنم ساعت خوابش عادی نشده تمرین منظم بگذارم. منتظرم که به حالت عادی برگردند تا برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره مسابقه‌های جهانی و ناکامی تیمش از کسب مدال نیز گفت: واقعا می‌توانستیم مدال را به دست بیاوریم اما اتفاق‌هایی افتاد که از کسب مدال بازماندیم. شاید سکو و مدال در دست ما بود. در روز پایانی مسابقه‌ها ۲ بر صفر از نماینده آرژانتین جلو بودیم اما دو دستی جایگاه سومی را تقدیم نماینده آژرانتین کردیم. ما ۵ سال پیش در مسابقه‌های باشگاه‌های جهان ۲ بر صفر از UPCN آرژانتین عقب بودیم ورق برگشت و بردیم. حالا امسال همین شرایط به نفع نماینده آرژانتین تکرار شد و ورزش همین است. اما فاصله ما با تیم آرژانتین واقعا این نبود. روزی که در دور مقدماتی ۳ بر صفر این تیم را شکست دادیم بازیکنانم فراتر از حد انتظار کار کردند. فاصله ما با تیم‌های نظیر UPCN همین است. اگر ۱۰ مسابقه با آن‌ها دهیم شاید ۵ مسابقه آن‌ها ببرند و ۵ مسابقه هم ما پیروز شویم.

[caption id="attachment_45350" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار پیکان و آلومینیوم المهدی در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقات تیمپیکان[/caption] [/tab] [/tabs]   [su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از ایسنا[/tooltip][/su_animate]