هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان امروز پنج شنبه با سه مسابقه پیگیری شد و تیم ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت ها با شکست برابر گاز تهران امکان صدرنشینی در نیم فصل را از دست داد.

به گزارش آریاورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران «جام زنده یاد حسین معدنی» امروز پنج شنبه با سه دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری شد. تیم های گاز تهران و ذوب آهن که با هشت امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول لیگ برتر والیبال قرار داشتند، در مهمترین مسابقه این هفته در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و مدافع عنوان قهرمانی موفق به شکست سه بر یک ذوب آهن شد.

تیم والیبال زنان ذوب آهن در سال های ۸۴ تا ۸۸ پنج قهرمانی متوالی در این رقابت ها کسب کرده بود، در سال ۸۹، ۹۱ و ۹۲ نایب قهرمانی و در سال ۹۰ نیز عنوان سومی لیگ برتر والیبال زنان را به دست آورد.

تیم والیبال زنان شهرداری ارومیه در یازدهمین مسابقه لیگ برتر والیبال زنان امسال در ارومیه به مصاف میزان خراسان رفت و به رغم میزبانی سه بر صفر مغلوب شد تا همچنان بدون امتیاز در قعر جدول این رقابت ها باقی بماند.

ارومیه ای ها در ست های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۹ مغلوب شدند اما در ست ست تا امتیاز ۲۴ استقامت کردند ولی در نهایت مغلوب شدند.

در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در سالن فتح دانشگاه علوم تحقیقات، تیم دانشگاه آزاد میزبان هیات فارس بود و سه بر صفر به پیروزی رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

هیات فارس نیز همچنان تیم بدون امتیاز این رقابت هاست و در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

دانشگاه آزاد ۳– هیات فارس صفر

(۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۴)

گاز تهران ۳– ذوب آهن اصفهان یک (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۸ بر ۲۶)

شهرداری ارومیه صفر – میزان خراسان یک

(۹ بر ۲۵، ۹ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

رده بندی لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته چهارم به قرار زیر است:

۱-   گاز تهران ۱۱ امتیاز

۲-   دانشگاه آزاد ۱۰ امتیاز

۳-   ذوب آهن ۸ امتیاز

۴-   میزان خراسان ۷ امتیاز

۵-   هیات فارس بدون امتیاز

۶-   شهرداری ارومیه بدون امتیاز