به گزارش آریاورزش ، نادر قاضی سرمربی تیم والیبال آرمان اردکان در مورد شرایط این تیم در آستانه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در دقیقه ٩٠ بسته شد و تنها به دنبال کسب تجربه و ماندگاری در لیگ هستیم. از زمانی که تیم آماده شده بسیار تلاش کردیم و در اولین بازی با حساب ٣ بر ٢ متین صالحین ورامین را شکست دادیم.

وی ادامه داد: در هفته دوم مغلوب آلومینیوم المهدی شدیم و فردا هم باید برابر کاله قرار بگیریم. شکست ما در هفته دوم نکات مثبت و منفی زیادی داشت که سعی می‌کنیم از آنها درس بگیریم. ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و برای بازی با کاله نقاط ضعف و قوت حریف را می‌دانیم.

[caption id="attachment_47234" align="aligncenter" width="799"]تصاویر دیدار آلومینیوم المهدی و آرمان اردکان در لیگ برتر ۹۴ تصاویر دیدار آلومینیوم المهدی و آرمان اردکان در لیگ برتر ۹۴[/caption]

سرمربی تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان خاطرنشان کرد: شناخت کافی از حریف داریم و با توکل بر خدا وارد زمین می‌شویم. تیم حریف سابقه زیادی دارد و عناوین خوبی هم در لیگ والیبال به دست آورده است. ما برای ماندگاری در لیگ تلاش می‌کنیم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

نادر قاضی افزود: قطعاً هر مربی دوست دارد تیمش برنده باشد اما من از بازیکنانم می‌خواهم بازی ایده‌آلی انجام دهند و تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگند. کسی از ما انتظار بالایی ندارد و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند تا در آرامش کامل بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در خصوص حاشیه‌های هفته اول در دیدار با متین صالحین ورامین و گلایه‌های محمد ترکاشوند تصریح کرد: ما شهر فرهنگ، علم و اخلاق هستیم. از زمانی که هدایت این تیم را به عهده گرفتم از هواداران خواسته‌ام که به تیم‌های میهمان هیچ گونه بی‌ادبی نکنند. در دیدار با متین ٢ بار وقتی احساس کردم بازیکنانم وارد حاشیه شده‌اند در وقت استراحت به سمت آنها رفتم و از آنها خواستم که به ترکاشوند اسطوره والیبال و اخلاق و بازیکنانش هیچ گونه توهین و بی‌ادبی نکنند.

نادر قاضی گفت: به خدا قسم حتی یک بار هم از بازیکنان و تماشاگران نخواستم که به کسی بی‌ادبی کنند و هیچ گونه خط‌دهی هم نکردم. متاسفانه ترکاشوند متوجه کارهای من نشد و به همین دلیل از من گلایه می‌کرد. من دوست ندارم تماشاگران شهرم به کسی اهانتی کنند و به همین دلیل بارها از آنها خواسته‌ام تنها تیم خود را تشویق کنند.

[su_animate type="bounceInDown" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از ایفنام [/tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_45695" align="alignnone" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال آرمان اردکان و متین ورامین  نادر قاضی[/caption]