به گزارش آریاورزش، سید محمد موسوی درخصوص پیروزی ۳ بر صفر برابر پیکان در دیداری معوقه از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازیکنان ملی‌پوش خوشبختانه تجربه بالایی دارند و می‌توانند در بازی‌های حساس به داد تیم برسند. از طرفی ما در بازی مقابل پیکان به قدری خوب ظاهر شدیم که اجازه ندادیم آنها کاری انجام دهند. در سرویس، دریافت و اسپک عالی بودیم و نسبت به ابتدای لیگ به هماهنگی بالاتری رسیدیم.

موسوی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیکان را ۳ بر صفر شکست دهیم، گفت: این پیروزی قاطع ما را به آینده امیدوار می‌کند تا بتوانیم در اولین حضور خود به مقام قهرمانی لیگ برسیم که فکر می‌کنم چنین چیزی در گذشته سابقه نداشته است و به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود.

محمد موسوی سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند، خاطرنشان کرد: خیلی از ملی‌پوشان در تیم‌های پیکان و ارومیه حاضر هستند؛ البته سایر تیم‌ها هم بازیکنان بسیار خوبی دارند. لیگ امسال لیگ پویایی است و شک ندارم که تا پایان آن واقعاً خسته خواهیم شد، چراکه مسابقات مخصوصاً در مرحله‌ پلی‌آف سنگین است. با تمام این شرایط قهرمانی در لیگ واقعاً لذت‌بخش است.

[caption id="attachment_49003" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه تیم بانک سرمایه و پیکان در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه تیم بانک سرمایه و پیکان در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از فارس [/tooltip][/su_animate]