به گزارش آریاورزش ، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره بازی مقابل پیکان گفت: خداراشکر وضعیت تیم ما خوب است و آماده نبرد با پیکانی ها هستیم. مطمئنا این بازی یکی از دیدارهای سخت لیگ خواهد بود هر دو تیم از توانایی بالایی بهره می برند پیکان تیم بسیار قدرتمندی است و امیدواریم که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنیم. باید برای هر پوئن برنامه داشته باشیم و از تمام فرصت ها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: تیم پیکان شناسنامه والیبال باشگاهی ایران است و گذشتن از آن کار بسیار دشواری است اما من اعتقاد دارم که اگر در سرویس خوب عمل کنیم و توپ به پاسور آنها نرسد می توانیم نبض بازی را به دست بگیریم و باید تمرکز دفاعی هم داشته باشیم و تلاش کنیم تا در هر لحظه بهترین عملکرد را داشته باشیم .

کارخانه درباره خستگی تیم حریف هم گفت: شاید تنها پوئن برتری ما همین خستگی پیکانی ها باشد و نباید اجازه بدهیم که آنها خودشان را پیدا کنند. این بازی را می توان فینالی زوردرس نامید چون بهترین های هر پست در دو تیم هستند و از همدیگر هم شناخت خوبی دارند با همه اینها ما تنها برای برد به میدان می رویم و امیدواریم که به آن برسیم.

[caption id="attachment_48263" align="aligncenter" width="800"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

سرمربی بانک سرمایه درباره سفر افشاردوست و خوش خبر برای مذاکره با بهترین مربیان دنیا نیز گفت: به نظر من باید زودتر تصمیم گرفته شود و بیشتر از این زمان را هدر دادند مثل استخوان لای زخم گذاشتن است. والیبال ما باید از این بلاتکلیفی در بیاید. الان همه سردرگم هستند و نمی دانند که چه خواهد شد که این برای والیبال مفید نیست.

او در ادامه گفت:تب والیبال داغ است و شانس زیادی برای المپیکی شدن داریم پس نباید زمان را هدر دهیم. اگر دست دست کنیم شاید این شانس هم از بین برود. اگر ما الان که نسل طلایی را داریم به المپیک صعود نکنیم مطمئنا در سال های بعد هم به این آرزوی خود نخواهیم رسید.

کارخانه درباره اینکه با مربی جدید زمان کمی تا شروع رقابت های المپیک خواهیم داشت نیز گفت: ترس من هم از همین است پس از پایان لیگ بازیکنان خسته هستند و باید کمی استراحت کند و بعد از آن هم برای بازی های المپیک زمانی باقی نخواهد ماند و باید خیلی حساب شده تصمیم بگیریم و به نظرم باید مربی بیاوریم که چند سال در ایران بماند و تاثیرگذار باشد. مربی همچون ولاسکو که چند سال آمد و تاثیر خودش را بر والیبل ایران گذاشت بطوریکه ما هنوز هم شاهد تاثیرات او هستیم. به هر حال در بازی های لیگ بازیکنان ملی پوش برای تیم ملی آماده خواهند شد و در لیگ هرچه بکاریم در تیم ملی درو خواهیم کرد و امیدوارم که بهترین اتفاق بیفتد.

[caption id="attachment_48285" align="aligncenter" width="800"]مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه[/caption]

وی سیچلو را در حد سرمربیگری ایران نمی داند و می گوید: من به شخصه اعتقادی به سیچلو ندارم و به نظرم او نمی تواند برای والیبال ما تاثیرگذار باشد و در حدی نیست که سکان هدایت تیم ملی را به او بسپاریم. برای سرمربیگری این شخص را تائید نمی کنم اما سیچلو می تواند یک کمک بسیار قوی و آنالیزور بسیار خوبی باشد. او می تواند چراغ راهنمای سرمربی باشد.

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از کاپ [/tooltip][/su_animate]