به گزارش آریاورزش از سری رقابتهای معوقه لیگ برتر والیبال ۹۴ ، تیم والیبال پیکان موفق شد در دیداری یکطرفه با نتیجه قاطع ۳-۰ تیم تازه لیگ برتری شده آرمان اردکان را با روند امتیازگیری زیر شکست دهد :

[event_results 44602]

[caption id="attachment_50243" align="aligncenter" width="687"]تیم پیکان در لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم پیکان در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

آریاورزش : این مسابقه که به دلیل حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان به صورت معوقه در خانه والیبال تهران برگزار شد از همان ابتدا با برتری قاطع شاگردان اکبری آغاز شد و شاگردان محمدرضا سالک در ست اول هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه عجیب ۱۲-۲۵ بازی را به قهرمان فصل گذشته واگذار کردند.

با آغاز ست دوم شاگردان سالک تلاش کردند که به بازی برگردند اما تلاش کاپیتان بهبودی و هم‌تیمی‌هایش برای تحقق این امر در مقابل تیم قدرتمند پیکان کافی نبود و ۱۸-۲۵ این ست را هم واگذار کردند.

ست سوم بر خلاف ۲ ست قبلی اینبار با برتری اردکانی‌ها شروع شد و میهمان تا اواسط ست از میزبانش پیش بود اما بعد از وقت استراحت فنی دوم باز هم تجربه بالای ملی‌پوشان پیکان به اردکانی‌ها چربید و شاگردان اکبری نهایتا ۲۱-۲۵ در این ست هم برنده شدند.

[caption id="attachment_50247" align="aligncenter" width="800"]FIVB-PEYKAN-SAIPA-23 لیگ برتر والیبال[/caption]

برنامه هفته آینده مسابقات 

[event_blocks id="44586" title="" status="future" date="default" number="6" order="default" show_all_events_link="0" align="none"]

آخرین وضعیت جدول

[league_table 44587]