به گزارش آریاورزش، هفته اول لیگ برتر والیبال به پایان رسید و آرمان اردکان توانست نام خود را به عنوان شگفتی ساز اولین هفته رقابت ها مطرح کند.
[event_results 44580]
volleyball1 (1)
هفته نخست دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبال امروز (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز پیگیری شد.
در شهر اردکان تیم آرمان ورزشی که نخستین تجربه لیگ برتری خود را سپری می کند، میزبان متین صالحین ورامین بود و در یک مسابقه سنگین سه بر دو به پیروزی رسید.
شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی نماینده ورامین در ست های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب میزبان خود شدند تا در نهایت یک امتیاز از این دیدار کسب کرده باشند.
این مسابقه دو ساعت و ۴۵ دقیقه طول کشید و یک هزار و ۵۰۰ تماشاگر داشت.
بازیکن شماره ۷ تیم اردکان (محمد امین حیدری) و بازیکن شماره ۸ متین (احسن شیرکوند) از داور نخست این مسابقه (کیوان عابدزاده) کارت زرد دریافت کردند.
هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته آینده پیگیری خواهد شد که آرمان اردکان با آلومینیوم المهدی و متین ورامین هم با کاله به مصاف هم خواهند رفت.
[league_table 44587]
bad577c6-10be-4bf6-b22e-a28246f5345b
[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/tooltip]