به گزارش آریاورزش، مهدی مرندی لیبروی تیم والیبال پیکان درباره دیدار با متین ورامین به گفت: متین تیم بسیار خوبی دارد و رقابت با این تیم بدون شک سخت و دشوار است. ورامین ۱۲ بازیکن خوب دارد آنها ذخیره های بسیار خوب و باتجربه ای هم دارند که کار را برای ما دشوارتر خواهند کرد. پیکان به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و با تمام سختی ها باید به آن برسیم تا برای دیدار با ارومیه و کسب صدر جدول آماده شویم.

[caption id="attachment_53227" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال پیکان تیم والیبال پیکان[/caption]

ملی پوش پیکان درباره حضور لوزانو و سیچلو در ایران نیز گفت: به نظرم فدراسیون بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کرده است. لوزانو یکی از بهترین مربیان دنیاست و همراه با سیچلو می تواند به پیشرفت ما کمک کنند. سیچلو شناخت بسیار خوبی از بازیکنان ایران دارد و همه ما هم او را قبول داریم انشالله تلاش خواهیم کرد تا المپیکی شویم. من انگیزه بسیاری برای حضور دوباره در تیم ملی دارم و امیدوارم که بتوانم نظر سرمربی جدید را به خود جلب کنم.

[caption id="attachment_54095" align="aligncenter" width="800"]مهدی مرندی مهدی مرندی[/caption]

مرندی درباره ادعای فرهاد ظریف مبنی بر اینکه کواچ فحش می داده است نیز گفت: نه چنین چیزی نبود. کواچ لفظ خودش را داشت و می شود گفت همانبفرما، بشین و بتمرگ خودمان است. درست است که درحد تیم ملی ما نبود و نیاز به مربی بزرگتری داشتیم اما کواچ هم زحمت کشید. امیدواریم هرجا که هست موفق باشد.

[caption id="attachment_37806" align="aligncenter" width="810"]مهدی مرندی مهدی مرندی[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از کاپ[/tooltip]