به گزارش آریا ورزش و به نقل از ایرنا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: محرومیت تماشاگران ورامین از حضور در دیدارهای تیم والیبال متین، تصمیم شگفت آوری است که در روزتعطیلی فدراسیون والیبال گرفته شده واحتمالا این تصمیم به منظور دلجویی ازارومیه ای ها وبرای جلوگیری از ایجاد درگیری وفروپاشی درتیم پرهزینه شهرداری ارومیه صورت گرفته است.

علیرضا فداکار روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اتفاقات بازی چهارشنبه هفته گذشته تیم والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه که به محرومیت حضور تماشاگران ورامین در بازی های خانگی این تیم منجر شد گفت : آنچه که حاضران در سالن ورزشی شهید گل عباسی به چشم دیده و ازرادیو شنیدند با آنچه که ناظرو داور در خصوص بازی و شعارهای هواداران ارائه دادند بسیار تفاوت دارد و محرومیت تماشاگران بدون تشکیل کمیته انضباطی وبه این سرعت با توجه به میزبانی متین در دو هفته آتی لیگ برتر والیبال بسیار تعجب برانگیز است. وی افزود : فدراسیون والیبال و سازمان لیگ نباید اجازه دهند که سرنوشت تیم ها و هواداران آنان که سرمایه اصلی والیبال هستند به واسطه حب وبغض چند نفر از دست برود. وی بیان داشت:امیدواری مسوولین باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین این است که نتیجه مسابقات برای مجریان مسابقات اهمیت نداشته باشد، پایین آمدن داورازسکوی داوری در حساس ترین لحظات بازی وهنگامی که امتیاز دو تیم دریک ماراتن نفس گیر و نزدیک پیش می رود به این بهانه که دو نفر از تماشاگران از بین دو هزار نفر به وی فحاشی کرده اند معنایی جز ضرر رساندن به تیم میزان ندارد. فداکار با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درخصوص حواشی بازی درورامین خاطرنشان کرد: البته سخنان وی که تیمش یک بازی ضعیف درخانه انجام داده و دو باخت پیاپی درنیم فصل دوم کسب کرده قابل درک است و این امرهرمدیری را می تواند به چالش بکشد و وی را مجبور به فراکنی می کند هرچند که امیدواریم تیم شهرداری ارومیه از این شرایط خارج شود. مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت:اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درخصوص بی نظمی و مسایل میزبانی و پشت درماندن مدیران تیم ارومیه ای این نکته یادآور می شود که احتمالا تماشاگران و ازدحام آنها درجلوی درب سالن الغدیر ارومیه دربازی رفت به ایشان آنقدر فشار آورده بود که در آن بازی هم موبایلش خاموش شد و هم باخیال راحت در جایگاه نشست و حضور مسوولان باشگاه متین را پشت درب سالن فراموش کرد.
گزارش تصویری مسابقه والیبال متین ورامین - شهرداری ارومیه
مسابقه والیبال متین ورامین - شهرداری ارومیه
فداکار تأکید کرد: تصمیمات فدراسیونی که جهانی شده نباید بر اساس اظهار نظر یک انسان تحت عنوان ناظر مسابقه صورت گیرد که امکان کنترل تمام جوانب بازی و حواشی آن راهمزمان نداشت. وی گفت : درصورت تایید حکم محرومیت حضور تماشگران در بازی های خانگی متین ورامین به شدت به آن اعتراص خواهیم کرد و اجازه اجحاف درحق جوانان و علاقه مندان شهرشهیدان۱۵ خرداد را به هیچ فرد یاسازمانی نخواهیم داد. تیم والیبال متین ورامین درهفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مقابل تیم شهرداری ارومیه به پیروزی رسید. در طول این مسابقه تماشاگران تیم میزبان با استفاده ازالفاظ رکیک درقبل و زمان مسابقه دو تیم و پرتاب اشیا به داخل زمین مرتکب تخلف شدند که فدراسیون والیبال نیز این تیم را جرایمی از جمله محرومیت از حضور تماشاگر محکوم کرد.