به گزارش "آریا ورزش" محمدرضا سالک اردکانی بعد از شکست ۳ بر یک تیمش برابر تیم شهرداری ارومیه گفت: همه می دانند که تیم شهرداری ارومیه یکی از مدعیان لیگ برتر است و برای قهرمانی آماده شده و گرفتن یک ست در مقابل این تیم کار بزرگی است. سالک اظهار کرد: تیم ما پس از پیروزی در ست اول تا نیمه های ست دوم نیز برتری خوبی برابر ارومیه داشت ولی در ادامه تجربه بالای بازیکنان ملی پوش میزبان بر ما غلبه کرد. سالک گفت: از نحوه بازی بازیکنانم در ست های سوم و چهارم نیز راضی هستم و این پیروزی را به تیم والیبال شهرداری ارومیه تبریک می گویم. وی ادامه داد: امسال تیم آرمان ورزشی اردکان اولین سال حضور خود در لیگ برتر کشور را تجربه می کند و بدون هیچ گونه توجیه و بهانه ای فقط برای ماندن در لیگ برتر و کسب تجربیات بیشتر آمده ایم و تمام تلاشمان رسیدن به مرحله پلی آف است.

سالک گفت: تیم آرمان ورزشی اردکان چند سالی است مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته یک را به خود اختصاص داده است و امیدواریم در لیگ برتر نیز کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.

سالک اردکانی افزود: تماشاگران ارومیه ای فضای شاداب و با نشاطی به سالن می دهند و این امر به بازیکنان تیم مقابل نیز انگیزه بیشتری می دهد. تیم شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم آرمان ورزشی اردکان گذشت. در این دیدار که در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ به برتری برسد و تیم آرمان ورزشی اردکان تنها در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ برابر میزبان پیروز شد. تیم شهرداری ارومیه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد ۱۹ رساند و همچنان صدرنشین هفته هفتم ماند. تیم شهرداری ارومیه چهارشنبه هفته آینده چهارم آذرماه در شهر آمل میهمان تیم کاله مازندران خواهد.

[caption id="attachment_50803" align="aligncenter" width="800"]تیم آرمان اردکان تیم آرمان اردکان[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از ایرنا[/tooltip]