به گزارش آریاورزش محمد ترکاشوند در مورد شکست ۳ بر یک تیمش در هفته نخست لیگ برتر والیبال مقابل آرمان اردکان اظهار داشت: بازیکنان حریف در ست‌های اول و دوم، سرویس‌های ریسکی و خوبی زدند و از نظر روانی در شرایط بهتری قرار گرفتند.

محمد ترکاشوند  ادامه داد: از ست سوم اما ۲ بازیکن خود را تغییر دادیم و توانستیم در ست‌های سوم و چهارم برنده شویم. در ست پنجم سرمربی تیم حریف (نادر قاضی)، تعدادی از تماشاچیان را تحریک کرد. مشخص بود که آنها با برنامه در حال توهین کردن به احسن شیرکوند (لیبروی متین ورامین) هستند. روند تیم من با این حرکت غیراخلاقی تماشاگران حریف به هم ریخت و ما ۵ بر صفر در ست پنجم عقب افتادیم.

[caption id="attachment_45556" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال متین ورامین تیم والیبال متین ورامین[/caption]

محمد ترکاشوند سرمربی تیم متین ورامین گفت: در ست‌های اول و دوم که تیم اردکان برنده شد، اتفاقی نیفتاد و تماشاگران فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. آنها در ادامه بازی روی نقطه ضعف بازیکنان ما دست گذاشتند. توهین به خانواده هر کسی قابل قبول نیست و بازیکنان تیم متین ورامین روی این مسئله حساسیت خاصی دارند. خوشبختانه بازیکنان ما همه با اخلاق و متعصب هستند.

محمد ترکاشوند در پایان تصریح کرد: متاسفانه ورزش ما کثیف شده اشت و تیم‌ها و برخی مربیان برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنند. متاسفانه سرمربی تیم اردکان دفعه اولی نیست که باعث توهین به بازیکنان حریف می‌شود. او در زمانی که من بازی می‌کردم و مربی پرسپولیس بودم نیز ۲ بار چنین کاری کرده بود.

[caption id="attachment_45555" align="aligncenter" width="600"]تیم والیبال متین ورامین تیم والیبال متین ورامین[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از تسنیم[/tooltip]