به گزارش آریاورزش مسابقه والیبال بین تیم های متین ورامین و سایپا البرز که در سالن خالی از تماشاگر شهید گل عباسی ورامین برگزار شد در نهایت با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع شاگردان عطایی در تیم متین ورامین به سرانجام رسید.

[event_results id="10370"]

شاگردان بهروز عطایی که به دلیل فحاشی تماشاگرانشان در بازی مقابل شهرداری ارومیه، امروز از حضور هواداران خود محروم بودند در یک دیدار نفس گیر و سخت موفق به شکست تیم جوان سایپای البرز شدند.

متین ورامین که از حضور ستارگانی همچون امیر غفور،حمزه زرینی،سید مهدی بازارگرد و محمد طاهر وادی بهره می برد در دیدار امروز در ست اول رقابت بسیار پایاپایی با شاگردان سعیدی در تیم سایپا داشت و در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ ست را به نفع خود به پایان برد.

ست های دوم و سوم را هم بازیکنان متین توانستند با استفاده از تجربه بالای خود و هماهنگی بالا با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۰ به نقع خود به پایان ببرند.

ورامینی ها توانستند با این پیروزی و کسب ۳ امتیاز آن مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۷ برسانند و در صورتی که در هفته آینده موفق به شکست تیم نوین کشاورز شوند می توانند به صدر جدول گروه ۲ هم صعود کنند،البته این اتفاق در صورتی خواهد افتاد که تیم ارومیه در هفته چهاردهم مغلوب تیم وزارت دفاع شود.

اما شاگردان فرشاد سعیدی با شکست در این مسابقه ۱۰ امتیازی و در رتبه ششم جدول گروه ۲ ماندند تا همچنان چشم امید به نتایج هفته های آینده داشته باشند.

[event_results id="10370"]