یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
به گزارش آریاورزش ، جهانگیر سید عباسی عصر چهارشنبه پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تیم وزارت دفاع افزود: امسال تیم شهرداری ارومیه از نظر بازیکن و یارگیری هیچگونه مشکلی ندارد و حتی نیکمت ذخیره بسیار آماده و استخوان داری در اختیار داریم و نیازی به جذب بازیکن به خصوص بازیکن خارجی نمی بینم.
تصاویر دیدار شهرداری ارومیه و سایپا البرز   وی اظهار کرد: اولویت نخست ما برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشور جذب بازیکنان ملی پوش و مطرح بومی است و سپس به کسب قهرمانی و سکو می اندیشیم. سیدعباسی در خصوص بازی هفته ششم تیمش مقابل تیم وزارت دفاع افزود: بازیکنان جوان و با انگیزه وزرات دفاع جدال سرسختانه ای با تیم شهرداری ارومیه داشتند و با اطمینان می توان گفت یکی از حریفان سرسخت ما در گروه ۲ رقابتها به شمار می روند. وی ادامه داد: تیم حریف در ست سوم نمایش بسیار خوبی به نمایش گذاشت و پا به پای بازیکنان با تجربه و ملی پوش ما پیش رفت. سید عباسی گفت: تمامی تیم های حاضر در لیگ کشور رقبای قدرتمندی محسوب می شود و ما پس از پایان هر بازی به بازی بعد و بالا رفتن از پله های بعدی فکر می کنیم و نمی خواهیم از الان با ایجاد استرس برای کسب مقام قهرمانی تمرکز خود و بازیکنان را به هم بزنیم.
همچنین فرهاد نفرزاده عصر چهارشنبه پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری افزود: بازی بسیار زیبا و جذابی برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه داشتیم و تمام هدف من ارائه یک بازی تماشاگرپسند در برابر دیدگان هواداران والیبال بلد این شهر در سالن زیبای غدیر بود.
گزارش تصویری مسابقه والیبال وزارت دفاع و سایپا البرز | www.ariavarzesh.irوی اظهار کرد: این پیروزی و قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادر فنی تیم شهرداری ارومیه و تماشاگران فهیم و ارزشمندش تبریک می گویم. نفرزاده گفت: از عملکرد بازیکنان جوان، کم تجربه ولی با انگیزه تیم ام بسیار راضی ام و قرار گرفتن در رده دوم جدول برای ما پیروزی خوبی محسوب می شود. وی گفت: مطمئنا این بازی تجربیات بسیار ارزشمند و کارسازی در اختیار کادر فنی و بازیکنانم گذاشته است که در بازی های آینده از آن استفاده می کنیم. هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی عصر روز چهارشنبه در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، کرج، تبریز و گنبد پی گیری شد که در یکی از مهمترین مسابقات این هفته و در گروه دوم دور مقدماتی تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد تیم وزارت دفاع عبور کند. در این دیدار تیم شهرداری ارومیه توانست با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ بر حریف خود غلبه کند. محمدحسین شفقی به عنوان نماینده فدراسیون این دیدار را نظارت کرد و مسعود ذوقی با کمک داوود نافعی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. یاران جهانگیر سید عباسی با کسب ۱۸ امتیاز کامل از شش بازی با اقتدار در صدر گروه ۲ قرار گرفتند و تیم وزارت دفاع با وجود شکست برابر ارومیه همچنان با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.