به گزارش آریاورزش، تیم پیکان در بازی معوقه هفته دوم لیگ برتر ۹۴ در خانه والیبال تهران به مصاف بانک سرمایه رفت که در پایان، شاگردان کارخانه موفق شدند در ۳ ست متوالی پیروز این میدان شوند.

[event_results 44591]

[caption id="attachment_48309" align="aligncenter" width="800"]FIVB-SARMAYEBANK-SAIPA-177 تصاویر مسابقات تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

ترکیب تیم پیکان را در بازی امروز سامان فائزی، والریو ورمیلیو، فرهاد قائمی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، نیکولای نسکولوف و مهدی مرندی تشکیل دادند. در تیم بانک سرمایه شهرام محمودی - سید محمد موسوی - عادل غلامی - علیرضا مباشری- فرهاد نظری افشار-لوکاس توماس- لیبرو فرهاد ظریف آغاز کننده بازی بودند. شاگردان پیمان اکبری که به تازگی از مسابقات جام باشگاههای جهان(برزیل) بازگشته بودند تا حدودی خسته بازی را اغاز کردند. استرس موجود در میان بازیکنان پیکان باعث شد تا فرهاد شاهمیری سرداور بازی به دفعات به انها تذکر دهد. در این ست مصطفی کارخانه از لوکاس توماس به جای مهدی مهدوی در پست پاسور استفاده و این تغییر ارنج جواب داد. ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع تیم بانک سرمایه رقم خورد. در ست دوم بازی کادر فنی ۲ تیم تغییری در ترکیب خود ندادند و هر ۲ سکاندار رضایتشان را از عملکرد شاگردان نشان دادند. سرویس های خوب شهرام محمودی و دریافتهای ناقص خودروسازان باعث شد تا بانک سرمایه یکی پس از دیگری بر امتیازات خود بیافزاید. وقت استراحت فنی نخست این ست ۸ بر ۴ به نفع پیکان ثبت شد.

FIVB-sarmaeh-samen94-53

پیمان اکبری با گرفتن وقت استراحت تا حدودی می خواست سرعت روند امتیازاوری حریف پرمهره خود را کاهش دهد اما شاگردان مصطفی کارخانه امده بودند که ببرند. دربی ستارگان والیبال امروز با حضور تماشاگران زیادی برگزار شد و پس از مدتها همه صندلیهای خانه والیبال مملو از جمعیت شده بود. وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به پایان رسید. بازیکنان تیم قهرمان لیگ فصل گذشته در این دیدار تلاش خود را برای برد کردند، اما مقابل مهره های صاحب نام حریف حرفی برای گفتن نداشتند. حضور محمدجوادمعنوی نژاد به جای میرزاجانپور تا حدودی موتور پیکانی ها را گرم کرد و دریافت های خودروسازان به مراتب بهتر شد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع بانک سرمایه رقم خورد. شاگردان اکبری ست سوم را پرقدرت تر اغاز کردند تا نتیجه بازی را در این مرحله از دیدار واگذار نکنند. فرهاد سال افزون در این ست به جای ورمیلیو برای پیکانی ها وارد زمین شد و توانست در ابتدای ورودش به خوبی از مهره های خودروساز برای امتیازاوری استفاده کند. وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۸ بر ۷ به نفع تیم بانک سرمایه رقم خورد.

[caption id="attachment_45334" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال پیکان تیم والیبال پیکان[/caption]

این دیدار با حضور ۱۳۰۰ تماشاگر پیگیری شد. محمد موسوی عراقی در دیدار با اسپکهای خوب خود امتیازات زیادی را برای بانکی ها به دست اورد. وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع تیم بانک سرمایه ثبت شد. برخلاف تصورات این دیدار بدون حاشیه و به دور از صحنه های حساس دنبال شد و این مساله بیشتر به خستگی خودروسازان به علت طی مسافت ۳۰ ساعته برزیل تا ایران مربوط می شد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع بانک سرمایه رقم خورد.

با این برد بانک سرمایه در ۴ بازی با کسب ۹ امتیاز به رده دوم جدول ارتقا پیدا کرد و پیکان با ۲ بازی همچنان در رده دهم جدول باقی ماند.

پیکان ۴ شنبه ۲۰ آبان در  آمل مهمان کاله خواهد بود و دو تیم بانک سرمایه و گوهر کویر زاهدان نیز در خانه والیبال و از ساعت ۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.

تصاویر دیدار پیکان و الاهلی مصر در رقابتهای جام باشگاه های جهان ۲۰۱۵

[league_table 44587]