به گزارش آریاورزش ، تیم شهرداری زاهدان که فصل گذشته برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال را تجربه می کرد، در این فصل مسابقات با نام گوهر کویر پا به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور گذشت.

این تیم که دیرتر از تیم‌های دیگر تمریناتش را برای حضور در این مسابقات آغاز کرد، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در چهار بازی نخست خود چهار شکست را مقابل تیم‌های کاله آمل، شهرداری تبریز، بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری ارومیه متحمل شد تا یکی از تیم های بدون امتیاز لیگ تا پایان هفته چهارم لقب بگیرد.

هرچند کسب این نتایج با توجه به پتانسیل این تیم به خصوص در قیاس با خیلی از تیم‌های لیگ برتری چندان هم دور از انتظار نبود،‌ اما  این روزها خبرهای خوبی از زاهدان شنیده نمی‌شود، خبرهایی که نشان از وضعیت نابسامان این تیم آن هم تنها در ابتدای راه لیگ برتر والیبال دارد. مشکلات مالی و عدم حمایت صحیح اسپانسر از نماینده استان سیستان و بلوچستان این روزها حال و هوای بدی را در این تیم والیبال حکمفرما کرده است.

mizan-zahedan15

شنیده‌ها حاکی از این است که علاوه بر اینکه بازیکنان این تیم هیچ درصدی از مبلغ قرادادهای خود دریافت نکرده‌اند، مسئولان این تیم هم از پس خرج و مخارج سفر و اقامت بازیکنان هم برنخواهند آمد و مشخص نیست چه بر سر این تیم خواهد آمد.

تیمی که به نظر می‌رسید به دلیل اصرار استانداری سیستان و بلوچستان به تیم‌داری در این فصل لیگ تمام و کمال مورد حمایت استان قرار گیرد، اما هنوز چند هفته نگذشته با مشکلات متعدد مالی روبه‌رو شده است.

یک منبع آگاه و نزدیک به تیم گوهر کویر زاهدان از احتمال کناره‌گیری این تیم از مسابقات لیگ برتر والیبال خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد اگر بودجه‌ای که وعده آن به تیم گوهر کویر زاهدان داده شده است همین روزها به تیم تزریق نشود، اصلا بعید نیست که این تیم توان حضور در ادامه مسابقات لیگ را نداشته باشد.

با وجود این‌که بازیکنان تیم شهرداری زاهدان این روزها تمرینات خود را سپری می‌کنند اما بیماری و مصدومیت برخی بازیکنان مزید بر علت شده است تا اوضاع این تیم بدتر از بد باشد. مصدومانی که مدعی شده‌اند این روزها با هزینه شخصی خود دوران مصدومیت را سپری می کنند.

حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده تیم والیبال گوهر کویر زاهدان که مسئولان استانش اصرار زیادی بر حضور در لیگ برتر داشتند، چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا واقعا این تیم از ادامه شرکت در لیگ برتر والیبال کناره‌گیری خواهد کرد؟

گفتنی است که  این تیم به جای تیم ملی والیبال جوانان به لیگ برتر پا گذاشت و جوانان آینده‌دار تیم ملی والیبال جوان ( نوجوانان سابق ) که سوم جهان شده بودند به همین خاطر در لیگ برتر امسال بی‌تیم ماندند ، آیا آه جوانان بلای جان تیم زاهدان شده است ؟!

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان [/tooltip][/su_animate]

u19-Iran-ehda-javayez-1-shahrivar-94- (23)