دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان امروز (‌شنبه ۱۸ فروردین) در دیدار برگشت فینال سی‎وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه بیش از چهار هزار نفر تماشاگر در سالن فدراسیون داشت.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه نیز مانند بازی رفت ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و برای دومین‌بار قهرمان لیگ برتر والیبال مردان شد.

شهداب به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در ست نخست و چهارم این دیدار ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۲به پیروزی رسیدند، اما ست‌های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با امتیازهای ۳۰-۲۸، ۲۵-۱۵ و ۱۵-۱۲ نتیجه را به شاگردان عطایی واگذار کردند تا عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را کسب کند.

سیدمحمد موسوی بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۱۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و مسعود غلامی در تیم شهداب یزد نیز با ۱۴ پوئن بهترین بازیکن این تیم بود.

بازیکنان تیم فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۰ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۱ امتیاز حمله، ۱۳ دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۳۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب بود.
تیم شهداب یزد نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۵ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۸ پوئن در حمله، ۸ امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

تیم فولاد سیرجان که در سال ۱۳۹۸ بعد از سال‌ها دوباره در لیگ برتر حضور یافت، در سال ۹۹ موفق به کسب مقام قهرمانی شد و سال ۱۴۰۲ دومین جام قهرمانی لیگ برتر مردان را بالای سر برد.