یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فریبا صادقی بیان کرد: امسال به دلیل اضافه شدن دو تیم شهرداری تبریز و سایپا به لیگ برتر؛ زمان آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور نسبت به سال‌های قبل کمی دیرتر انجام گرفت.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان در سال جاری، از نظر سطح کیفی مسابقات و آمادگی بازیکنان همه تیم‌های شرکت‌کننده نسبت به سال گذشته بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

[caption id="attachment_45730" align="aligncenter" width="600"]فریبا صادقی فریبا صادقی[/caption]

این سرمربی با بیان اینکه هفته اول این دور از مسابقات به پایان رسیده است، تأکید کرد: نخستین رقابت ما با قهرمان فصل گذشته؛ تیم دانشگاه آزاد انجام گرفت که با توجه به داشتن دو بازیکن آسیب‌دیده، بانوان والیبالیست ذوب‌آهن با تعصب و غیرت و تلاشی که از خود نشان دادند؛ توانستند مسابقه را به نفع خود به اتمام برسانند و پیروز از میدان خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بازی با تیم دانشگاه آزاد رقابت خیلی به هم نزدیک بود و این تیم در فصل جدید؛ در نقل و انتقالات با گرفتن دو بازیکن از میزان مشهد و اضافه شدن آن‌ها به ترکیب تیم؛ انتظار می‌رفت که مسابقه از حساسیت زیادی برخوردار باشد.

صادقی با اشاره به اینکه در سال گذشته آخرین بازی خود را مقابل این دو تیم انجام داده‌ایم، یادآور شد: ما با اختلاف دو امتیاز تیم دانشگاه آزاد را با نتیجه برد از پیش رو برداشتیم و اگر دو نفر از بازیکنانمان مصدوم نشده بودند؛ مطمئنا شرایط خیلی فرق می‌کرد و این امکان وجود داشت که با داشتن موقعیت‌های بهتر؛ بازی را با اختلاف امتیاز بیشتری ببریم.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان دانشگاه آزاد - ذوب آهن اصفهان

به گفته صادقی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مرداد ماه سال آینده در تایلند برگزار خواهد شد و اخیرا برای نخستین بار تمرینات اردوی تیم ملی در همین رده سنی به میزبانی اصفهان انجام شده است و هفته آینده نیز اردوی بعدی برپا خواهد شد و تمرینات ادامه خواهد یافت.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن و تیم ملی جوانان به برپایی اردوی تیم ملی نوجوانان در سال‌های گذشته در اصفهان اشاره و تأکید کرد: استان اصفهان از نظر در اختیار داشتن نیرو در کادر فنی، بازیکنان و فضای ورزشی مناسب، از لحاظ میزبانی تمرینات اردوی تیم ملی، شرایط نسبتا مطلوبی را دارد.

وی عنوان کرد: در اردوی تیم ملی جوانان؛ برای شروع تمریناتمان را با ۴۰ بازیکن آغاز کردیم که در هفته‌های آتی در اردوهای بعد؛ از این تعداد حدود ۱۵ والیبالیست ریزش خواهند داشت.

صادقی ادامه داد: ما از همان ابتدا قبل از شروع لیگ برتر، با هدف تلاش برای قهرمانی تیم را بستیم و امیدوارم تا پایان رقابت‌ها این هدف محقق شود.

گزارش تصویری مسابقه والیبال بانوان دانشگاه آزاد - ذوب آهن اصفهان

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از فارس[/tooltip][/su_animate]