یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، فرهاد پیروت پور که احتمال دارد در جام جهانی ژاپن تیم ملی ایران را همراهی کند، در تمرینات شهرداری ارومیه حضور داشت و آرمین تشکری با سه روز تاخیر به تمرینات اضافه می شود.

[caption id="attachment_36005" align="aligncenter" width="593"]تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

تمرینات تیم با سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی و مربیگری ساسان خداپرست انجام شد. نزدیک به یکصد هوادار و تماشاگر مشتاق والیبال، از نزدیک اولین روز تمرینات تیم را تماشا کرده و در برخی موارد اقدام به تشویق بازیکنان کردند. بیژن فرج زاده سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره غیبت تشکری در تمرینات گفت: آرمین تشکری با دو سه روز تاخیر به تمرینات اضافه خواهد شد. او قبلا با کادر فنی هماهنگ کرده است و احتمالا از فردا به جمع تیم اضافه خواهد شد.

[caption id="attachment_36006" align="aligncenter" width="590"]تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

او در ادامه گفت: بازیکنان ملی پوش هم فعلا غایب هستند برای همین با ۱۱ بازیکن تمرینات خود را استارت زدیم. برخی از اعضا کادر فنی نظیر رحمان محمدی راد ، نوید مشجری و رضا زینل زاده که همراه تیم ملی والیبال در بازی های جام جهانی والیبال حضور خواهند داشت بعد از یک هفته استراحت  بلافاصله به همراه بازیکنان ملی پوش مان به تمرینات اضافه خواهند شد. البته زینال زاده الان در کنار تیم هست.

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]کاپ  [/box]