به گزارش آریاورزش، عادل غلامی پس از پیروزی مقابل سایپا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال گفت: تیم سایپا با دریافت‌های خوبی که داشت ما را تحت فشار قرار داد ولی تیم ما در ادامه توانست با عملکرد بهتر در زدن سرویس بازی را به سود خود برگرداند.

سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از مسابقات است، اظهار داشت: تیم ما یکی از تیم‌های پرقدرت این فصل از مسابقات است. با این حال تیم‌هایی مانند شهرداری ارومیه و پیکان هم چیزی از ما کم ندارند و با در اختیار داشتن مهره‌های مختلف رقبای سرسختی برای من هستند.
[caption id="attachment_48244" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]
غلامی درخصوص دیدار هفته پنجم تیمش مقابل پیکان، ضمن سخت توصیف کردن این دیدار گفت: تیم پیکان بسیار با برنامه کار می‌کند و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. به نظر من روز سختی برای تیم ما خواهد بود. با این حال قطعا کادر فنی تیم بانک سرمایه تدابیر ویژه‌ای برای این دیدار خواهند داشت.
غلامی ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه درباره همکاری یا عدم همکاری اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران گفت: من اطمینان دارم که فداسیون بهترین تصمیم ممکن را خواهد گرفت. کارشناسان فدراسیون قطعا با بررسی های دقیق تصمیمی خواهند گرفت که ضعف‌های تیم ملی را پوشش خواهد داد.
غلامی افزود: من و تمام بازیکنان تیم ملی این قول را می‌دهیم که با تمام توان در مسابقات مقدماتی المپیک حاضر خواهیم شد و بهترین نتیجه ممکن را کسب می‌کنیم.
[caption id="attachment_47706" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج در رقابتهای لیگ برتر۹۴ تصاویر دیدار تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج در رقابتهای لیگ برتر۹۴[/caption]
[su_animate type="bounceInDown" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از  باشگاه خبرنگاران جوان[/tooltip][/su_animate]