یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش ؛عبدالرضا علیزاده لیبروی خوش استیل و متعصب ارومیه ای تیم ملی کشورمان به تازگی از اردوهای تیم ملی بازگشته و در جمع سایر بازیکنان تیم شهرداری ارومیه تمرینات خود را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کند. مصاحبه ای که با وی ترتیب داده شده را در زیر میخوانید:

در این یک هفته ای که به جمع سایر بازیکنان تیم شهرداری ارومیه اضافه شده اید به هماهنگی لازم رسیده اید؟

با توجه به اینکه از اردوی تیم ملی تازه برگشته ایم و در مدت زمان برپایی اردوی تیم ملی تمرینات سخت و فشرده ای انجام داده ایم .کمی زمان می برد تا با سایر بازیکنان به هماهنگی لازم دست یابیم.خدا رو شکر تیم از زمان شروع تمرینات به حد آمادگی ایده آلی رسیده و تمرینات منظم و پرفشاری را پشت سر گذاشته است.همه بازیکنان سرحال و شاداب هستند و تمرینات به خوبی پیش می رود.با این روند انشاله تا زمان شروع لیگ ما هم با سایر بازیکنان به طور کامل هماهنگ خواهیم شد.

alizadeh 4
عبدالرضا علیزاده

سوالی که قبلا از حامد رضایی پرسیدیم،اینک می خواهیم جوابش را از زبان خودتان بشنویم که دیر ملحق شدن شما و معروف و عبادی پور به تمرینات تیم شهرداری ارومیه،تا چه اندازه تاثیر منفی در روند هماهنگی تیم خواهد داشت؟

به نظر من معروف بازیکنی است که با همه بازیکنان کشورمان هماهنگ است و از طرفی با اکثر بازیکنان تیم شهرداری ارومیه قبلا هم بازی بوده و به خوبی سبک بازی آنها را می داند.به مراتب من و میلاد عبادی پور هم در ترکیب سال گذشته تیم شهرداری بوده و کاملا با هم هماهنگ هستیم.در کل اینگونه بگوئیم که تقریبا نود درصد شاکله تیم سال گذشته حفظ شده و در این میان آرمین تشکری و مهدی بازارگرد از بازیکنان تازه جذب شده تیم مان هستند که قطعا نگرانی اصلی هماهنگی معروف و این دو بازیکن می باشد.ولی از آنجایی که معروف و تشکری حدود چهار پنج سال در تیم ملی کنار هم بازی کرده اند کاملا با هم هماهنگ بوده و بازارگرد هم قبلا با معروف هم بازی بوده است.پس جای هیچ نگرانی نیست و تا یکی دو هفته کاملا تیم به هماهنگی لازم دست خواهد یافت.

[caption id="attachment_8939" align="aligncenter" width="600"]گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه گزارش تصویری والیبال نوین کشاورز - شهرداری ارومیه[/caption]

بازی اول لیگ با تیم بانک سرمایه می باشد .دیدگاهتان در خصوص اولین بازی چیست؟

اینگونه بگویم که در اوایل لیگ نتیجه زیاد مهم نیست و هدف اصلی رسیدن به فینال است.حال اگر یکی دو بازی را واگذار کردیم اهمیتی ندارد،اصل یک پای فینال بودن است.به نظر من اگر در دور مقدماتی همه بازی ها را ببریم و به فینال نرسیم زیاد ناراحت کننده است تا اینکه در دور مقدماتی با واگذاری یکی دو بازی به فینال برسیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.منظورم این است که به بازی نخست نباید حساسیت نشان داد.

با اینکه تیم سرمایه یکی از تیم های مدعی و پرستاره است ولی ما با تمام توان و قدرت مان به میدان خواهیم رفت تا پیروز از این دیدار شویم.سعی داریم بهترین بازی ها را هم چون سال گذشته ارائه کنیم.این بازی هم همانند بازی های دیگر سه امتیاز داشته و برد و باخت آن یک برد باخت محسوب می شود.نه زیاد! امسال هدفمان بزرگ است و به آخر فکر می کنیم نه به اول!

ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه در سال ۹۴ را چگونه می بینید؟

یقینا منسجم تر ومحکم از تیم سال گذشته هستیم.همه هم قسم شده ایم که بازی های زیبا را به معرض نمایش بگذاریم.هواداران ارومیه همگی والیبال را لمس کرده اند و همه دیدن یک بازی تماشاگر پسند را بیشتر ترجیح می دهند تا اینکه تیم فقط برای نتیجه بازی کند.

[caption id="attachment_6337" align="aligncenter" width="600"]عکاس : طاها اصغرخانی گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و متین ورامین[/caption]

شما کدام تیم ها را در لیگ ۹۴ مدعی می دانید؟

نمی توان قبل از شروع لیگ درباره تیم ها نظر داد.شاید تیمی که همه کارشناسان آن را ضعیف ترین تیم قلمداد می کنند پدیده لیگ شود و نتایج قابل قبولی کسب نماید .ولی از بازیکنان جذب شده می توان حدس زد که پیکان،بانک سرمایه،شهرداری تبریز و ثامن الحجج از تیم های مدعی امسال باشند.

و در پایان اگر حرف خاصی دارید بفرمایید؟

تماشاگران ارومیه همیشه فرهنگ والیبال خود را به رخ همگان کشیده اند.حمایت هواداران ارومیه ای توان یک بازیکن را تا سی درصد افزایش می دهد.امیدوارم هواداران فینال سال گذشته را فراموش کرده و با تمام توان ما را امسال در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی قهرمانی حمایت کنند.مطمئنم که هوادارانمان همانند سال گذشته به دور از هرگونه حاشیه یار هفتم تیم بوده و ما را تنها نخواهند گذاشت.

[caption id="attachment_43853" align="aligncenter" width="598"]alizade عبدالرضا علیزاده[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از سایت شهرداری ارومیه[/tooltip]