به گزارش "آریا ورزش" علیرضا نادی درباره انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال بیان داشت: البته با لوزانو کار نکرده‌ام و شناخت کافی ندارم ولی رزومه او نشان می‌دهد که مربی خوبی است و تا به حال هم هدایت تیم‌های بزرگی مثل آلمان و لهستان را برعهده داشته و به هرحال تجربه المپیک را دارد بنابراین انتخاب مناسبی برای تیم ملی ایران به نظر می‌رسد.

سرعتی‌زن تیم والیبال متین ورامین اظهار کرد: سعی می‌کنم نظر سرمربی جدید را جلب کنم، آرزوی قلبی‌ام حضور در المپیک است خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و همه سعی و تلاش خود را به کار خواهم بست.

نادی درمورد آرژانتینی بودن لوزانو و سیچلو گفت: این تاکتیک قبلا جواب داده، سیچلو هم از نظر کیفی مربی بسیار خوبی است و هم بازیکنان از او و هم او از بازیکنان شناخت کافی دارند و این نکته مثبتی است. ترکیب سیچلو و لوزانو خیلی خوب خواهد بود انشالله موفق بشوند و خاطرات گذشته را تکرار کنند.

این بازیکن تیم متین ورامین درباره لیگ هم به سایت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده اما با شکست ۳ بر صفر تیم بانک سرمایه نشان داد که در حد قهرمانی است، تیم سرمایه بانک و هر تیمی که در ورامین بازی کند واقعا مشکل خواهد داشت چون تماشاگران ما حمایت خوبی می‌کنند و تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند بر جو بازی مسلط شوند.

نادی تصریح کرد: بانک سرمایه برای قهرمان شدن باید رویایی فکر کند چون مشکلات زیادی از نظر فنی و تاکتیکی دارد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید مبارز باشد، تیم شهرداری ارومیه و متین در حد قهرمانی هستند چون واقعا مبارزه می‌کنند.

[caption id="attachment_50785" align="aligncenter" width="849"]علیرضا نادی علیرضا نادی[/caption]

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از ایسنا[/tooltip]