یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش ، سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد پس از شکست مقابل آرمان اردکان در هفته ششم لیگ برتر والیبال، با بیان این که تمرکز نداشتیم، گفت: بازی بسیار نزدیکی بود و می توانستیم برنده این دیدار باشیم. عظیم جزیده پس از شکست تیمش مقابل آرمان اردکان، اظهار کرد: در دو دور بازی نتیجه را با کمترین اختلاف ممکن واگذار کردیم و در دور چهارم و آخرین امتیازات، تمرکز و دریافت های خوبی نداشتیم که منجر به شکست تیم ما شد.

[caption id="attachment_49759" align="aligncenter" width="448"]تصاویر مسابقه والیبال جواهری گنبد و آلومینیوم بندرعباس در لیگ برتر والیبال ۹۴ عظیم جزیده[/caption]

وی ضمن اعلام رضایت از جو سالن اردکان و داوری تصریح کرد: متاسفانه در این دیدار اشتباهات فردی ما زیاد بود، از پاسور اول تیم انتظار بیشتری داشتم و اگر در سالم دادن پاس ها دقت بیشتری می کرد، بازی را سه بر یک می بردیم.

جزیده افزود: فشار بسیار زیادی روی بازیکنان تیم است و باید از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل برسیم تا در چنین مسابقاتی نتیجه بگیریم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت وفا زیتونلی پشت خط زن تیم والیبال جواهری گنبدیادآور شد: با توجه به جوانی تیم، مصدومیت زیتونلی فشار زیادی روی دیگر بازیکنان آورده و فکر می کنم وی یک ماه دیگر به شرایط آرمانی بازگردد.

برای بزرگ شدن باید بازی های خارج از خانه را ببریم

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد با اشاره به شکست تیمش در هر سه دیدار خارج از خانه گفت: زمانی که در خانه می توانیم پیروز شویم، باید با آمادگی روحی و روانی در دیدارهای خارج از خانه نیز به پیروزی برسیم و یاد بگیریم برای اینکه تیم بزرگی شویم، از دیدارهای خارج از حانه دست پر برگردیم.

[caption id="attachment_48383" align="aligncenter" width="800"]رسول آقچه‌لی رسول آقچه‌لی[/caption]

جزیده با اشاره به دو دیدار متوالی خانگی مقابل تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز اظهار کرد: هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و قابل احترام هستند، اما ما در تمامی دیدارهای خانگی به پیروزی فکر می کنیم و امیدوارم هواداران سالن المپیک را پر کنند تا با پیروزی در این دو دیدار، با روحیه بهتری در مسابقات بعدی به میدان برویم.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد شامگاه یکشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال، مهمان تیم آرمان اردکان بود که یک به سه نتیجه را واگذار کرد تا ۹ امتیازی باقی بماند و به مکان ششم جدول سقوط کند.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت ها و از هفته هفتم، چهارشنبه ۲۷ آبان میزبان تیم کاله مازندران خواهد بود.

تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و جواهری گنبد

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]به گزارش خبرگزاری مهر[/tooltip]