یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، عظیم جزیده  پس از شکست تیم جواهری گنبد مقابل سایپا اظهار کرد: بازی بسیار خوب و زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم و هماهنگ نبودن بازیکنانم در این شکست بی تاثیر نبود.

جزیده افزود: این دیدار را با ترکیب رسول آقچه لی، اسماعیل مسافر، سخی عیدی، متین تکاور، یوسف توینقلی، وفا زیتونلی و حمید محمدآلق (لیبرو) آغاز کردیم و با ارائه یک والیبال زیبا، دست های اول و دوم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

[caption id="attachment_46737" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا تهران - جواهری گنبد تصاویر مسابقه والیبال سایپا تهران - جواهری گنبد[/caption]

جزیده ادامه داد: در ست سوم به بازیکنان اصلی مان استراحت دادیم و در ست چهارم نیز با وجود یک بازی بسیار نزدیک، مغلوب شدیم، در ست پنجم تیم سایپا سرویس های بسیار خوبی زد و ما در دریافت ضعیف بودیم و نتیجه را واگذار کردیم.

جزیده سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد تصریح کرد: رسول آقچه لی، اسماعیل مسافر و متین تکاور با سرماخوردگی در این دیدار بازی کردند، البته این بهانه ای برای شکست نیست و من از بازیکنانم رضایت دارم.

جزیده در خصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: زمانی که در دست پنجم بازی ۱۴ بر ۱۲ به سود سایپا بود، فکر می کنم داور در امتیاز ۱۵ اشتباه کرد و بازی کمی با توقف همراه شد، اما داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت.

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیم جواهری گنبد مقابل گوهرکویر زاهدان گفت: به جایگاه تیم زاهدان در جدول توجهی نداریم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و امیدواریم با پیروزی در این دیدار به روند خوب مان ادامه دهیم.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال، شامگاه چهارشنبه با نتیجه ۲ به ۳ مقابل میزبانش سایپا شکست خورد تا با ۴ امتیاز در مکان پنجم جدول جای بگیرد.

گنبدی ها در هفته سوم این مسابقات، یکشنبه ۱۰ آبان راس ساعت ۱۷ در سالن المپیک گنبد میزبان تیم گوهرکویر زاهدان خواهد بود.

[caption id="attachment_46727" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال سایپا تهران - جواهری گنبد تصاویر مسابقه والیبال سایپا تهران - جواهری گنبد[/caption]

[su_animate type="bounceInLeft" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه های خبری آریاورزش " gravity="nw"]ببرگرفته از  مهر[/tooltip][/su_animate]