یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش عظیم جزیده درباره دیدار این هفته تیم جواهری گنبد با شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با عملکرد خوب خود از ابتدای فصل تا کنون نشان داده است که تیم خوبی است و ممکن است برای هر تیمی دردسرساز باشد. اما از آنجایی که در این دیدار تیم جواهری گنبد میزبان است، باید تمام تلاش خود را  به کار بگیریم تا برنده این میدان باشیم.

جزیده با بیان این مطلب که حمایت هواداران تیم جواهری همیشه یک نکته مثبت در دیدارهای خانگی ما محسوب می‌شود،‌اظهار داشت: هفته گذشته در دیدار خانگی خود مقابل تیم کاله مازندران متحمل شکست شدیم. شکستی که در واقع اولین باخت خانگی ما بود. حالا باید تلاش کنیم که از باقی دیدارهای خانگی خود حتما امتیاز بگیریم.

javaheri-taavon517

جزیده ادامه داد: متاسفانه تیم ما با مصدومیت دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود روبه رو شد و این موضوع قطعا به ما ضربه خواهد زد. همانطور که در هفته اخیر از کمبود این بازیکنان متضرر شدیم. باید تلاش خود را دو چندان کرده و مقابل شهرداری تبریز یک پیروزی روحیه بخش کسب کنیم.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد عنوان کرد: بازیکنان من از نظر سنی در شرایطی قرار دارند که باید تحت کنترل باشند. آن‌ها باید یاد بگیرند که با یک شکست ناامید نشده و با یک پیروزی مغرور نشوند. اگر این باور را در بازیکنان ایجاد کنیم که هر مسابقه شرایط ویژه خود را دارد وضعیت تیم بهتر خواهد شد و می‌توانیم جایگاه خود در جدول رده‌بندی را ارتقا دهیم.

FIVB-MATIN-VARAMIN-JAVAHERI-GONBAD-34

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان[/tooltip]