به گزارشآریاورزش، عادل غلامی درمورد پیروزی برابر سایپا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: مقابل سایپا بازی را بد شروع کردیم، مخصوصاً در سرویس عملکرد خوبی نداشتیم و حریف ما را تحت فشار قرار داد، اما در ادامه توانستیم با سرویس‌های خوب به هدف‌مان برسیم.

غلامی ادامه داد: ما یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی هستیم. خیلی از کارشناسان ما را بخت اول قهرمانی می‌دانند که واقعاً اینگونه نیست. پیکان، شهرداری ارومیه و چند تیم دیگر هم هستند که شرایط خیلی خوبی دارند، اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه که به تازگی صاحب یک فرزند پسر شد و نامش را آریو گذاشت، گفت: امیدوارم آریو به گونه‌ای زندگی کند که آدم از داشتن همچین فرزندی به خودش افتخار کند. امیدوارم بتواند عاشق باشد و به خوبی های دنیا عشق بورزد. امیدوارم لذت محبت کردن را درک کند و هنر زندگی کردن را به خوبی فراگیرد؛ امیدوارم آدم باشد.

  [caption id="" align="aligncenter" width="479"] عادل غلامی در کنار آریو [/caption]  

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا کواچ باید بماند یا برود، تصریح کرد: فدراسیون خودش می‌داند چه کار کند و شک ندارم که بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد سرمربی تیم ملی حرف بزنم و اعتقاد دارم که فدراسیون‌مان آنقدر قدرتمند است که بهترین انتخاب را داشته باشد. در مسابقات انتخابی المپیک بدون شک ببهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.

غلامی درمورد بازی هفته آینده برابر پیکان، اظهار داشت: به نظر من بازی سختی خواهد بود، چون پیکان خیلی با برنامه‌بازی می‌کند. روز سختی خواهیم داشت، اما قطعاً کادر فنی‌مان برنامه خاصی برای این مسابقه دارد.

[caption id="attachment_48235" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInDown" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از فارس[/tooltip][/su_animate]