بازیکن باتجربه والیبال معتقد است که لوزانو می تواند همچون ولاسکو به پیشرفت والیبال ایران کمک کند.

به گزارش آریا ورزش ، فرهاد ظریف لیبروی باتجربه تیم والیبال بانک سرمایه درباره شرایط این تیم به کاپ گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان از وضعیت خوبی بهره می برند و امیدوار هستیم که بتوانیم تا پایان رقابت ها همین روند را حفظ کنیم.

[caption id="attachment_52209" align="alignnone" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال آرمان اردکان و بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال ۹۴ فرهاد ظریف[/caption]

ظریف درباره پیروزی بر تیم کاله آمل گفت:انتظار یک بازی سخت و زیبا را داشتیم که همان اتفاق هم افتاد. کاله همیشه تیم جنگنده ای دارد و با مربیگری عطایی پرقدرت در رقابت ها ظاهر می شود و به هیچ عنوان نمی توان آنهارا دست کم گرفت. خوشحالم از اینکه با یک بازی خوب و منطقی توانستیم این بازی را از آن خود کنیم.

وی درباره بازی آینده مقابل شهرداری تبریز هم گفت: تبریز هم از تیم های خوب لیگ برتر است و همیشه حریف سرسختی به شمار می رود. به خصوص که این بازی درتبریز هم برگزار می شود و تماشاچیان خوب این شهر شور و هیجان خاصی به بازی می دهند. ما برای رسیدن به صدر و حفظ جایگاه مان به امتیاز این بازی نیاز داریم و انشالله با پیروزی از تبریز باز خواهیم گشت.

[caption id="attachment_48270" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ فرهاد ظریف[/caption]

ظریف درباره احتمال کناره گیری تیم زاهدان گفت: از ابتدا هم مشخص بود که یکی دو تیم در اواسط بازی ها کم می آورند و از لحاظ بودجه توانایی رقابت ندارند. به نظر من از ابتدا نباید اجازه ورود این تیم ها را به لیگ برتر داد. سازمان لیگ باید ابتدای فصل بررسی های لازم را انجام دهد و هر تیمی که توانایی ندارد را راه ندهد تا کار به اینجا کشیده نشود.

لیبروی سابق تیم ملی درباره حضور لوزانو در ایران گفت: من ترجیح می دهم نظری ندهم و تنها به شنیده ها اکتفا می کنم که حکایت از حرفه ای بودن لوزانو دارد . او مربی بزرگی است و انتظار می رود مثل ولاسکو بتواند به تیم ملی ایران کمک کند.

[caption id="attachment_48246" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه تیم های بانک سرمایه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ تیم بانک سرمایه[/caption]