یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در واکنش به اینکه سعید معروف با این تیم قرارداد میلیاردی منعقد کرده، گفت: موضوع قرارداد هر بازیکن محرمانه و به باشگاه مربوط است و من به آن ورود نمی‌کنم.

جهانگیر سیدعباسی، در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری ارومیه برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر والیبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا ۹۵ درصد تیم ما تکمیل شده و یک بازیکن دیگر را امروز یا فردا جذب می‌کنیم و پرونده نقل و انتقال را می‌بندیم. ما تمرینات خود را از روز شنبه شروع کردیم و برنامه‌ها را به طور جدی پی خواهیم گرفت.

جهانگیر سیدعباسی در خصوص بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند، بیان کرد: از جمع بازیکنان فصل گذشته نیکولوف به پیکان رفت و شهرام محمودی هم با تیم سرمایه قرارداد بست. ما به جای نیکولوف با آرمین تشکری قرارداد بستیم و مهدی بازارگرد هم جانشین شهرام محمودی شده است. البته در پست پشت خط زن ما فرهاد پیروت‌پور را نیز در اختیار داشتیم.

[caption id="attachment_12627" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و جواهری گنبد شهرداری ارومیه[/caption]

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره اینکه چرا در این فصل از بازیکنان خارجی استفاده نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: وقتی نیازهای ما با بازیکنان داخلی برآورده شود، بهتر است از آنها استفاده کنیم. من خوشحالم بهترین بازیکنان خارجی تاریخ والیبال ایران یعنی کواچ و ورمیلیو را ارومیه در اختیار داشت با این حال مشکلات فرهنگی و تفاوت‌هایی که بین کشورها وجود دارد باعث می‌شود بازیکنان خارجی بعد از مدتی کارایی نداشته باشند ولی بازیکنان داخلی به خاطر تیم ملی تا آخرین امتیازات می‌جنگند.

جهانگیر سیدعباسی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد با سعید معروف میلیاردی است؟، یادآور شد: قرارداد بازیکن محرمانه است و به باشگاه مربوط می‌شود. من به عنوان مربی تیم در قرارداد معروف و دیگر بازیکنان ورود نمی‌کنم. اگر باشگاه صلاح بداند خودش قراردادها را اعلام می‌کند. اما همانطور که درآمد شما خبرنگار و هر فرد دیگری محرمانه است، این موضوع هم به حریف شخصی بازیکنان مربوط می‌شود. متاسفانه این بحث فرهنگی اشتباهی است که از فوتبال به والیبال سرایت کرده است.

[caption id="attachment_6029" align="aligncenter" width="640"]سعید معروف سعید معروف[/caption]

جهانگیر سیدعباسی درباره اینکه آیا احتمال جدایی معروف در صورت دریافت پیشنهاد خوب خارجی وجود دارد؟، تصریح کرد: سال گذشته ما به دید ملی پیشنهاد معروف را بررسی کردیم و به نظرم ارومیه به والیبال ایران درس داد چرا که معروف به تیم اول دنیا رفت. ما با دست خودمان قهرمانی را از دست دادیم و فکر کنم تنها برای این بود که جدایی معروف جنبه ملی پیدا کرده بود.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه در خصوص هدفگذاری این تیم در فصل آتی هم گفت: هیچ کس قول قهرمانی نمی‌دهد اما ما برای قهرمانی می‌جنگیم. امسال پیکان بازیکنان خیلی خوبی گرفته و مدعی قهرمانی است. تیم سرمایه هم ملی‌پوشان ایران را جذب کرد و مشهد هم نماینده قدرتمندی دارد. ما از حیثیت والیبال ارومیه دفاع خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار می‌گیریم.

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]مهر  [/box]